frøkendings *fødeklar!* Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Eg er nå i uke 33+2 og de siste dagene har den lille omtrent sparket i ett sett! Nesten ikke pauser jo...skjønner ingenting her, i tillegg til å sparke (ikke alle sparkene er særlig behagelig heller) hele dagen, så vekker han meg med sparking om natten også, er han bare sluttet å sove liksom? he he I går kveld følte eg meg bare helt utslitt av å være "boksepute", er det flere som har det sånn?? Misforstå meg rett...er jo veldig glad for at det er liv og røre der inne:) men noen små pauser hadde jo ikke vært å forakte:p
Lille skatt *38 uker* Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jeg er 32+2 og de siste to dagene har han vært helt bajas! Ikke så veldig mye spark, men bevegelser og at det føles som han prøver å rømme ut gjennom navlen. Han har vært veldig rolig til nå, synes jeg. (har ingen barn å sammelikne med) Dette faller sammen med at jeg har begynt å jobbe igjen etter ferien. Synes det er ubehagelig å sitte på en kontorstol etter å ha ligget og solt meg i to uker ) Tenkte kanskje det er fordi han har dårligere plass når jeg sitter, at jeg merker så mye til ham.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Hm ja..ikke godt å vite hva de driver med der inne:) Har lurt på om eg skal bli klar til fødselen men om han har tenkt å fortsette slik så tror eg ikke det tar mange dager før eg er klar:p h ehe Koselig med spark altså, men kjennes virkelig ut som han febrilsk leter etter utgangen he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå