Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Og mange mange ila dagen også. Gutten min er 7 mnd, og har i nesten en uke hatt helt sinnsykt ofte bæsjebleier. Dytter vi noe inn i toppen, kommer det ut bak rett etterpå - men også flere ganger mellom måltidene. Konsistensen er også rar. Det lukter fjøs, er slimete og gulklumpete. Noen ganger ser det ut som drueskall som ligger i bæsjen. Men han får jo kun most mast og mme. Nå er jeg helt utslitt av at han våkner om natta (han har ikke gjort det siden han var 2 uker) og det er jo ikke normalt å måtte bytte så ofte. Hva kan dette være ? Det er varmt, og han har fått to tenner for en stund siden - men tenner og varme gir vel ikke sånne utslag eller ? Jeg lurer på å ringe legen, men føler meg litt hysterisk. Almenntistanden hans er super og han spiser greit. Noen som har tips og råd ?
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jo, jeg vil tro det kan være både varmen og tenner. Minsten min lager også mange bæsjebleier når han får tenner - men har heldigvis ikke gjort det om natten :-S Kan jo høre med HS eventuelt.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Jeg får ringe og høre da. Det er nok ikke fare for uttørring, siden han spiser og drikker greit. Trodde ikke det var så veldig reaksjon når tennene kom, men jeg har nok bare glemt hvordan det var. Det er jo 4 år siden sist :-)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Ja, og så er de jo forskejllige ;-) Min eldste reagerte aldri sånn da han fikk tenner.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 hva er most mast... Min sønns avføring så slik ut da han fikk hveteallergi. Da var det glutenfri kost som gjaldt i 1 år og så vokste han det av seg.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Most mat ja :-) Middagsglass og noe hjemmelaget får han. Men det er finmoset. Har dere allergier i familien fra før ? Hvor lang tid gikk det før du fikk det sjekket, og hvordan fant de det ut ?
Gjest Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Det var vel blodprøve, tror jeg, og da svar etter ca 14 dager. Mulig dere må på sykehuset å ta den siden han er så liten, tror vi gjorde det.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Og, ja, jeg har allergi, men det er mot pollen. Men det er jo det å få allergi som er arvelig ikke den spesifikke allergien, hvis du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå