Flate pupper Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Så var det bursdags-dags igjen, og jeg som trodde vi var blitt enige om å droppe gaver til hverandre... Men det var vi visst ikke fikk jeg plutselig vite, og følgelig brenner det på dass, for å si det sånn. Hva finner man på til en som egentlig ikke trenger noe og som i tilfelle går og skaffer seg det selv før man får sukk for seg? Det eneste jeg vet han ønsker seg er en diger gassgrill, men det er helt uaktuelt, den koster jo flere tusen kroner. Gode tips er gull verdt:)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Bok? Cd? Dvd? Den slags ting pleier min far få... ;-)
Flate pupper Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Glemte å nevne at det er barnas pappa, altså sambo..
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Hva med å gi han en opplevelse av noe slag? F.eks en flytur i et veteran fly:)
Sivalur Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Nye solbriller? Ipod? Du kan bestille en Ipod shuffle fra apple.com til 3-400 kroner, med gravering på...
Gjest Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 billetter til en fotballkamp, konsert, stand up eller annet han kan ha interesse av..
Expat Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Kjøp noe kult verktøy. Er som blomster og smykker til jenter, slår ikke feil...
Gjest Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Er i samme situasjon og det er ikke til å holde ut. Har ikke peiling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå