Gå til innhold

Forbanna møkkamann!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi ble i lag har jeg vært ganske sjalu. Jeg har ikke klart å stole på noen, og sånn hadde jeg alltid hatt det. Har hatt veldig mange krangler pga det. Han sier jeg overreagerer hver gang det er noe. Etter vi fekk barn har denne sjalusien bltt borte fordi jeg endelig klarte å stole på han. Så jeg gikk ikke rundt og trodde han hadde damebesøk hver gang jeg var ut av døra (for sånn hadde jeg det faktisk).

Og hva finner jeg ut? Jo han er UTRO!!!! Og har vert det i mange mnd! Helvetes idiot! Hvordan kan jeg stole på noen som helst nå da!!??!! Og det mest idiotiske er at jeg tør ikke si til han at jeg vet det! Jeg vet ikke hvorfor. Er bare en sperre der. Har visst dette i over en mnd! Går bare rundt i min egen verden og er dritsur og sint, men vil ikke at ungene skal merke noe så later som ingenting. Ja jeg vet jeg er tragisk! :( Spark meg i ræva noen så jeg kan kaste han på ræva ut herfra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei til multiseksuelle menn i monogamiske forhold....

hva du nå enn gjør med gubben din.....så lær deg til å tenke at "dette har ikke jeg kontroll over uansett"......neste gang du går inn i et forhold og sjalusien melder seg.....de innstillingene du produserer ved å være sjalu gjør noe med menn som ofte ender i utroskap...desverre....og det er tross alt lettere å forandre seg selv enn å skulle kontrollere parteren i det uendelige......høres sikkert litt stygt ut...men det er kontrollbehov i sjalusi og misstanker....

Skrevet

Ååååå, jeg føler sånn med deg!!! Jeg har akkurat de sjalusifølelsene du har slitt med.... Redd for at han skal dra damer inn i huset så fort jeg stikker.... Derfor drar jeg helst ingen steder.... Hyttetur med jentene for eksempel, borte en hel helg.... Da bruker jeg så mye energi på å bekymre meg for hva som skjer hjemme at jeg klarer ikke kose meg.... Vet det er fryktelig dumt av meg.... Prøver å slipp taket.....!!! Så tuuuusen takk, "gangster-hippie" for ditt svar!! Det er sånne råd jeg også trenger!!!! ;o)

Og til HI - han typen din er en skikkelig dust!!!! Jeg skjønner at du ikke tør konfrontere han med det du vet..... Jeg hadde også hatt problemer med det. Men for min del har det heldigvis ikke vært nødvendig... Jeg er bare redd for at det skal skje.... Men det smarteste hadde kanskje vært å pratet om det..... Hvordan har han taklet sjalusien din tidligere??

Et moment i denne saken er jo også at det er barn i bildet..... Hvordan er han som pappa??? Det er liksom ikke bare å kutte et forhold så lenge det er barn involvert....

Dette ble sikkert et rotete innlegg..... Kanskje ikke så mye å få ut av det..... :o)

Skrevet

Her ser man et klassisk eksempel på hvor forskjellige vi mennesker er!

Hadde jeg funnet ut at mannen min er utro, hadde jeg flydd i strupen hans med en gang! Hadde aldri klart å sitte på den type opplysning og ikke konfrontert han med det! Mest sannsynlig hadde koffertene hans stått på trappa med en lapp hvor det står: DU HAR FLYTTA!

Det spiller ingen rolle hvordan han er som far. Man skal ikke holde sammen på grunn av barna! Tror dere barna har det bra når de merker at mamma og pappa ikke har det godt sammen? De er mestere i å bebreide seg selv, og dette er mer ødeleggende enn noe annet for et barn. Barn vil heller bo i to stabile hjem enn å bo i et ustabilt et...

Til dere som er psykelig sjalu:

Sjalusi er den beste måten å torturere seg selv på! Dette går aller mest ut over deg selv. Som nevnt over her; hvis en person føler h*n blir anklaget urettmessig for utroskap, så har h*n lett for å være utro også. Skal h*n få straffa, kan h*n like gjerne gjøre ugjerningen også.. om du skjønner.. Det er ikke bra å være så sjalu at man ikke kan leve et normalt liv (som f.eks å ikke kunne kose seg borte med venner) av frykt for hva mannen bedriver. Oppsøk hjelp til å sortere tankene og for å sette ting litt i perspektiv.. Sjalusi er en fryktelig følelse (vet det av erfaring), men det må bare jobbes igjennom..

Til HI; Du fortjener så mye mer enn en som ikke kan gi deg all sin kjærlighet. Man skal ikke være nødt til å konkurrere med andre damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...