Gå til innhold

Flere som er lys våken ett par timer pr natt?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

Den siste uka har æ vært lys våken noen timer pr natt..

d e godt at nettet finnes, ellers hadde æ vell gått på veggen..

får no heldigvis sove etterpå igjen, så no e æ aldri klar for å gå ut av huset før tidligst tolv.. godt at æ ikkje jobbe lengre..

ka dåkker gjør for å bli trett, eller for å få tiden t å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

ja det e nok fleire enn du som e lysvåken på natta! ikke orke æ å stå opp da så ender ofte med at æ ligg å vrir meg i senga, og leser en bok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!

 

Slit med det her å, gjort det i et par uke. Trudde kanskje det va stress, fordi fødseln nærme sæ og ting ikke e helt klart...(ska vaske ned to hus i løpet av de neste to uken, samt fløtte)

Men kanskje det bare e en sånn der gravide-ting da, sia det e fler som har det sånn. Huske ikke fra sist svangerskap om det va sånn, men huske æ va mye trøtt og mye oppe på do da å!

 

No e det gjerne sånn at æ ligg våken tidlig på mårran, fra 6-7 og utover, sovne endelig igjen og karre mæ opp kl 11.

 

Takk og lov at det snart e over... for når man amme har man et eller anna stoff i melka som gjør at man sovne ganske raskt igjen om natta!

 

Det huske æ i allefall fra forrige gang=:)

 

Har ingen gode sovne-triks, men vil gjerne ha noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at æ har vært oppe i et par timer bruker æ å lese ei bok, og da kan d hende at øyan glir igjen... våkner da som oftest i 11 tia.. e blitt så treg me å komme mæ ut av huset på mårran pga d her.. men e jo sykemeldt, så d går helt greit egnetlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove i natt. Vondt i halsen. Kald svetter. Finner ikke rett stilling i senga. Og hver gang jeg legger meg ned kommer hele magen opp. Bra trangt i magen nå! Har lyst å få ut babysan nå!!! Trøtt som ett uvær men får ikke sov. Lå i badekaret og duppa litt i sted, eneste stede der det går an å finn stillinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei big mama.

høres ut som om du har d litt verre enn meg.. har enda ikkje hatt behov for å benytte badekaret. men d som e typisk e jo at man bruker lang tid for å finne en passelig god sovestilling.. og når man har gjort d, så e d opp igjen pga halsbrann.. hjelper ikkje bare me en dose gaviscon her i gården. ellers så går d meste bra.. men må stå på bussen for magen e litt i veien no... tungt for å puste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sleit med å få sove i senga, så jeg prøvde luft madrass, det hjalp meg. Får kjøpt på europris, er ikke så dyr. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...