mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Noen som vet hva sjansen er for å revne like mye denne gangen som forrige gang? (for snart 3 år siden). Jeg tøyde og strakk med jordnøttolje sist gang, men det hjalp overhode ingen ting. Drakk bringebærbladte også uten effekt. Har fått noe forferdelig arrvev der nede, som er hardt som fy...... (fikk en ruptur grad 3) Gruer meg nå til å spjære like mye igjen..... Noen som kan berolige en 2.gangs?
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hei! Få en samtale med jordmor/lege på sykehuset ditt, der dere prater om forebygging og avtaler at du får med en jordmor som er erfaren på forebygging av rifter Det går nok bra skal du se, men det er viktig at du selv føler deg trygg Jeg revnet selv ganske mye sist, og var til en slik samtale. Det endte likevel opp med at jeg ønsket og fikk innvilget keisersnitt fordi jeg i tillegg har hatt et akutt keisersnitt tidligere. Alikevel vil jeg anbefale en slik samtale Lykke til
Pysjen Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Kommer litt an på hvor mye arrvev du har. Jeg har veldig mye og blitt anbefalt ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå