Lillemor91 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg er gravid for andre gang, og er 16 uker på vei, men magen har vokst rasende mye i det siste, ser ut som jeg er 25 uker på vei, visst jeg regner med fra andre svangerskapet mitt. men alt legger seg på magen, jeg har ikke blitt feit rundt lårene eller noe sånnt.. Er det vanlig at magen vokser fortere andre gang, eller er det bare jeg som legger på meg? noen som vet svar?? :b
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 hei du, vet du jeg trodde jeg var lengre på vei, for magen min var kjempesvær i uke 16... men jordmor sa at det er forskjell på hvordan magen vokser så ikke unormalt... noen vokser fort tidlig i svangerskapet og omvendt..er selv førstegangs
HECL Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Jeg er også 16 uker på vei, og traff forleden en venninde som er 30 uker på vei -vi hadde like stor mage...
flypapir Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Vet du, jeg har det akkurat slik som deg... Er 15 uker på vei og magen er STOR! Synes neste det er litt flaut, for det er mange som kommenterer den og tar på den allerede... Men jeg har heller ikke lagt på meg noe ellers, er kun magen som tyter ut. Får vel bare være glad man ikke er i den mellomperioden hvor man bare ser litt småtjukk ut lenger, for det er den verste perioden synes jeg...
didi0311 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Magen min varierer dag for dag så det er vel mye luft på gang eller noe sånt. Sist uke så jeg supergravid ut (er 15 uker nå), men denne uken har magen vært mye mindre, og mammabuksene som jeg nettopp har begynt å bruke sitter liksom ikke ordentlig lengre....... hihi
kelly Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Hehe, da er vi to:) Den ene dagen ser jeg skikkelig på "shukka", men dagen etterpå er den betydelig mindre:P Har med luft og kosthold, skeier jeg ut med godis/waffler blir den litt større. Bra jeg har fått dilla på linknekkebrød og brunost, hihi:)
Lillemor91 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 Hehe, ok Takk for svar. Glad det ikke er bare jeg som ser høygravid ut allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå