Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hvorfor det egentlig? Hadde dere fått et barn med en fyr, og etter noen år så gikk forholdet i vasken, noe du ikke trudde den gang du skulle planlegge barn ilag med han. For er ikke alltid man kan forutse slike ting. Så finner du lykken igjenn med en annen. Å da er det ikke aktuelt å få barn med mannen i ditt liv? Og denne gangen føler du virkelig han er den rette. Bare spør jeg..
fumlis og skrikerungene Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Vil nok tro at de som har fordommer mot dette hovedsaklig er unge jenter som ikke har opplevd for mye ennå... Oops, da.. Der var visst fumlis litt dømmende også, men samma faen.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 det eneste som kan forsvare å ha barn med forskjelige menn er hvis du blir enke før fylte 20-25år. Ellers er du bare litt lite smart, spør du meg.
Gjest Toxic Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Jøss... Lite smart? Vennligst utdyp. For ordens skyld, hvor gammel er du? (Og nei, jeg er ikke alenemor)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 skal si hvor gammel jeg er, men gjett først..
fumlis og skrikerungene Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg regner med du vil se saken fra en litt annen side når du får erfart litt mer;-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 hvor mye erfaring tror du jeg trenger da? Har nok mer erfaring enn deg..
Gjest Toxic Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Gjett??? Kjære vene, du kan ikke være en dag over 12.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 man sikrer jo bare avkommene flere mulige genetiske kombinasjoner....det må da være en fordel her oppe i steinrøysa hvor folk har pult søskenbarna sine i uminnelige tider....nei takke meg til barn med 4-5 ulike menn framfor denne snevre monogamien den jevne nordmann praktiserer..... ja til meg selv i en stoooor genetisk sammenheng.....dessuten blir det variasjon på sex`n også....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 tenkte oppriktig å si alder, men når du var det rævhølet jeg tenkte du var, er det jo ikke nødvendig. Kjære vene, da må jeg jo være 11. Så kommer den som alltid må komme; gud så barnslig osv osv!! Be my guest.
fumlis og skrikerungene Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Det har litt med hvordan man setter erfaringen ut i live og skjønner du... Velger man å være snevrsynt så er det ikke så mye å gjøre med, velger man å ha et åpent sinn kommer man mye lengre;-) Hvorvidt du har flere erfaringer enn meg er det null poeng i å diskutere.
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. august 2008 #14 Skrevet 1. august 2008 Hehe:-) Den var dyp gangstern!! Likte teorin din da;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #15 Skrevet 1. august 2008 i kveld har jeg bare vært inne å laget kvalme på anonym forumet. Det er veldig moro å se hvordan folk reagerer på div innlegg, kommer nok til å gjøre dette en annen gang. God natt mine kjære dib-søstre. Dere er noe helt for dere selv
Gjest Toxic Skrevet 1. august 2008 #16 Skrevet 1. august 2008 Hehe, traff spikern i knollen, skjønner jeg! Gå og legg deg, det er voksentid nå!
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. august 2008 #17 Skrevet 1. august 2008 Har du? Hehe;-) Har sett bedre forsøk. Men godt at du morer deg ihvertfall. God natt:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #18 Skrevet 1. august 2008 jeg vil gjerne diskutere det med deg, siden jeg vet jeg er smartere.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #19 Skrevet 1. august 2008 bare kødda altså:-) Jeg har bare hatt det litt moro i dag, på en syk måte
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. august 2008 #20 Skrevet 1. august 2008 HAHA!!!!!!!!!! Gå å legg deg nå;-)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #21 Skrevet 1. august 2008 hehe....må jo ha noe å drive med i disse sene nattetimer.....men små-seriøst tanken tiltaler meg....blir litt sånn angelina og brad greier.....bare at jeg da har klart det selv.....hoho....så ergo jeg kommer i framtiden til å satse flerkulturet på barnefronten......hittil har jeg bare fedre av to nasjonaliteter......men jeg får anonsere meg som flerkulturell rugekasse.....
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. august 2008 #22 Skrevet 1. august 2008 Ja du er et sykt, SYKT!!!!! kvinnemenneske;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #23 Skrevet 1. august 2008 skal det.....men klarer ikke få med gubben. Må ha han med med i seng;) han sitter å ser dårlig film på tv. Hvorfor er vi egentlig våkne på denne tiden, har vi ikke unger vi skal ta oss av i morgen tidlig?! JO, må gå nå, gubben får komme etter. Et bestemt GOD NATT fumlis. Toxic må jo få en natta klem, skulle gjerne "diskutert" litt mer, men jeg er jo voksen, eller?!?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #24 Skrevet 1. august 2008 Vel, jeg kjenner til ei dame som har fire unger, med fire forskjellige fedre, og det synes jeg ærlig talt er noe drøyt... Jeg har unger med min eksmann, samboern har unger med en ekssamboer. Vi skal ikke ha fellesbarn, vi må ikke få et "kjærlighetsbarn" for å bevise for oss selv om alle andre at vi er glade i hverandre...Men ut fra det jeg leser her inne så er det jo en del som blir gravide etter å ha kjent typen omtrent et kvarter, så da er det jo ikke rart at forholdene ryker. Kanskje man skulle se an *litt* lenger hvem man får barn sammen med? Og jada jeg er skilt selv, men det er ikke fordi jeg ble gravid så fort jeg traff ham...
Gjest Toxic Skrevet 1. august 2008 #25 Skrevet 1. august 2008 Regner sterkt med du er voksen, ja, 12-åringer har forhåpentligvis andre steder å henge enn på dib Nattaklem til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå