Reveenka Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hehe, Klatten, nå ser det ut som om du har jobba skikkelig i kveld! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Og da må jeg jo skrive her også da:-) Så blir det komplett!!! Noen må jo ha det siste ordet ikke sant;-DD
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 Men man blir i godt humør, sant? Nesten en liten lykkefølelse? Nå skal jeg gi meg, jeg lover! Natta!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Jeg visste det så jeg satt og ventet........og fniste for meg selv...........hihihihi:-) Vi har det jo ikke mer morsomt enn vi lager sjøl, for her er det jo bare du och jag Alfred, du och jag:-) Fniiiis.............
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Og nå tenkte jeg at dette var en invitasjon til eskepakkedugnad hos deg. Nå så jeg for meg en gjeng dibbere som pakker Revestæsj for harde livet. Og med noen øl/hvitvinspauser:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Hmmm.........det er rett og slett kanskje det vi skulle gjort!!! Bare å rope høyt Reveenka - så iler vi til verket!!
Reveenka Skrevet 2. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2008 Okei, det var jo et godt tilbud, så da ROPER JEG HØYT NÅ! KOM OG PAKK MED MEG! REVUNGENE ER UTE AV HIET, SÅ JEG HAR HUSET FOR MEG SELV OG SKAL VÆRE SUPEREFFEKTIV. Men hvor begynner jeg? Trenger jeg å rydde først, det er innmari rotete her akkurat nå.... ooooooh, vel - "bretteroppermenepåsingletenogsetterigangmeddetsaamme!"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Nå skal jeg snart ned til niesen min og hjelpe til med å pakke siste rest før de flytter imorgen...sukk..... Men det lureste man gjør er å ha mange sekker klare....til søppel først og fremst.......og kast med hård hånd!!! Man trenger som regel ikke halvparten av alt det man drasser med seg vet du:-D Og jo mindre stæsj jo mindre er det å holde i orden i nytt hjem!!! Det finnes mange mennesker som trenger ting mer enn vi gjør og det er en god følelse å kunne dele med andre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå