Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hva skjer med kroppen nå da? Fikk rosa slim 7 dager etter EL og på natta friskt blod. Men kommer så lite. Bare synlig når jeg tørker meg, eller littegrann på tampongen. Er nå 12dpo og det har ikke tatt seg opp. Har aldri hatt så svakt tantebesøk... Har slitt med korte lutealfaser når vi prøvde på førstemann, men aldri så kort. Er 2. mens etter fødsel, men skal vel være eggløsningen som kan være ustabil? Måler temperaturen og den svinger mye om dagen, men ikke helt ned til temperaturene rett før EL. Blir ikke klok på detta!!! Har jo tilsammen blødd en del blod, så merkelig om det skulle være en spire der inne :-/
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Høres ut som det kan være en festeblødning! Hvordan er tempen din i dag? Blir spennede å se tempen i morgen da.. Hvis den er høy i morgen, vil jeg absolutt tro at det var en festebøldning du hadde..
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Tenkte jo det kunne være festeblødning 7dpo, men den har jo ikke sluttet... Da jeg var gravid med junior hadde jeg festeblødning 5dpo og det var det Temp før EL har vært rundt 36,20 - 36,30 Etter EL har de vært 36,77 77 42 62 50 61 49 87 65 40 48 74 Er litt spent på tempen selv, har èn test som ligger tynt an hvis tempen fortsatt er høy...
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Så du har blødd litt siden 7 dpo? Det haørtes nå litt spesi ut.. Men hvis tempen er høy i morgen ville jeg også testet.. Jeg skal også teste i morgen, men har kun EL-tester i hus.. Så får prøve med en av dem.. Lykke til da!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 kremt! Svidde av EL-test i stad med tydelig sterkest test-strek. Men de har slått ut med to streker hele tida etter fødsel så stoler ikke helt på det. Men ja, EL-tester vil også slå ut på HCG, bare det at man til enhver tid har noen LH hormoner i kroppen. Man bør i hvertfall være sikker på at man faktisk har hatt EL
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 Lykke til i morra du også
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 Oppdatering fra meg Fortsatt litt blod, høy temp. (36,81) og ett blått kryss! Vil bli såvidt under 20mnd imellom hvis dette går bra. Prøver å være litt tilbakeholden for har mistet tidligere. Men da hadde jeg tiltagende blødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå