cherry coke Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Olga er ett av mine favorittnavn, men det er ingen andre jeg kjenner som liker det=) Har alltid likt det (tror det kommer av min fasinasjon av russisk historie).
Pysa Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 liker det ikke Cola derimot, kunne jeg funnet på å kalle datra mi i dag (abstinenser, håper jeg)
OsloMor Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Har ikke hørt andre enn deg fronte det navnet som et potensielt navn på et evt. fremtidig avkom altså;-) Men skjønner når du har assosiasjoner til det navnet, men tror ikke det blir Olga 1, 2 og 3 i klassetrinnen i fremtiden, hvilket jo bare er positivt for deg;0!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Nei dæven, akkurat DET var ikke min smak selvom jeg likte mange av de andre navnene du hadde på listen (i den andre tråden)..
cherry coke Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Ja, skal du kalle nestemann for Lily? Kjempefint!=) Er spent på om jeg finner ETT menneske her inne som liker Olga...
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Ser ut til at det blir det ja Samboeren min har totalt forelsket seg i det navnet og jeg liker det veldig godt selv også.. Jobbet sammen med en Olga fra Russland en gang, artig skrue hehe..
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Nei, beklager - men jeg kjenner faktisk en som har det som et av yndlingsnavnene sine=)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Beklager, men det er ett navn som jeg kun assosierer med gamle damer etc. Etter tante Olga på Toten har du arvet en grønn papegøye, juletre på fot osv. He he.. Venninna mi har faktisk ei tante som heter: Hold deg fast; Olga Jeanette
Gjest Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Er ikke akkurat et favorittnavn, men jeg ville heller valgt det enn navn som Natalie og Michelle ;-) Er også fascinert av Russland.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Ikke helt sansen....har noe med lyden av navnet i øret mitt...jeg ser for meg tanta mi ( jeg har ei tante som heter der), hun er et snilt vesen men ikke akkurat elegant... ;-) Alma er et navn jeg elsker, det er også litt "gammeldags"....ville kalle yngsta for det men han sjøl nekta...
hit og dit Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Klart eg liker det navnet. Olga var jo katten min i 16 år. Fineste pusemora i heile verden, og eg vil alltid assosiere det navnet med ho. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå