Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Noen fler som blir litt "missunnelig" da dere ser alle innleggene til mammaer som er på vei med en ny baby og som har en lykkelig liten familie?? Jeg har det kjempebra og så koselig med min lillesnupp alene er ikke det.. men merker jeg blir litt missunelig of føler meg litt mer ensom da jeg ser å hører om andre familier som reiser på ferie og planlegger flere barn o.l.. Er ikke det at jeg har lyst på flere barn nå, vil kose meg med snuppen min lenge enda mens ettersom han ikke er eldre.. men hadde jeg vært sammen med b.far hadde sikkert dette med flere barn kommet inn mer naturlig.. Merker jeg noenganger skulle ønske at ting var annerledes, mest for lillemann sin del. Samtidig som jeg storkoser meg alene med han å klarer ikke å se for meg å skulle vært i et forhold.. Håper jeg treffer en god, snill og omtenksom mann en dag som tar godt hånd om både meg å lillemann =) Flere som føler å tenker litt sånn?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Føler det på samme måte som deg,en familie med både far og mor planlegger ferier og nye hus kjøp osv. Missunnelig jeg også, vil ha det som alle andre har. Meeen da det er sagt ville jeg aldri byttet ut min kjære Turbo med hverken hus, hytte, stasjonsvogn eller en storlått familie ferie. Godt skrevet HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå