Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 og der sitter min sambo på terrassen nå og drikker øl!!! Er det bra det da??? Jeg bare spør jeg:-D Kanskje jeg må rope ham inn så brudgommen og kompisene får lagt seg snart!! Eller kanskje jeg rett og slett ikke skal bry meg og la ham få en siste kveld med gutta;-D Imorgen kveld er løpet kjørt!! Hahahahaha:-)
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Gifitng eller ikke, nå ere kvellen for meg værtfall. Natta
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Det er helt klart kjørt etter at man har giftet seg... Min kjære får ikke lov til å drikke øl med hverken naboer eller andre kompiser. Og det samme gjelder meg også... Jeg får heller ikke lov til å drikke øl med hans kompiser:o)) For alt jeg vet er vel denne mannen godt gift allerede, eller i hvertfall snart..... Og så lenge brudgommen ikke måtte bæres i seng så tenker jeg det har gått bra. Fint vær får de også)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 En fin seremoni var det:-) Nydelig brud og brudgommen var flott, brudepikene yndige og med skjønne små buketter:-) En tåre eller ti måtte tørkes og blitzen gikk unna:-) Ris i håret og solen som skinte satte rette rammen rundt seremonien:-) Ikveld blir det fest!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå