Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Lange flate ballær 2 for andre gang og jeg lo og gråt på de samme stedene som når jeg så den første gang:-) En utrolig festlig, enkel og sjarmerende film som anbefales:-)
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Ja, den filmen er kjempekul! De er bare såå sjarmerende; den første filmen tror jeg at jeg så sikkert fem ganger... c",) Hehe, jeg bekymret meg SÅNN for barnehagetilvenningen som vesla ikke fikk, og hvem som husket å hente henne....! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Så skjønn hun datteren til HS da!!! Hjerteknuser i rosa tyllskjørt og møkkete som fy:-)
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg må fluksens se filmen igjen ved første anledning! Blir i godt humør bare av å tenke på de gutta som spiller! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Ja der er herlige, hver på sin måte:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Jepp den er bra.. Jeg kjøpte den likegodt da den kom ut jeg.... Og som deg så gråt og lo jeg på de samme plassene. Som en dobbelstikk i toer`n, som jo bare er til oppvarming:-DDD Jeg synes nr.1 var knallbra også, men jeg lo ikke like mye av den:o))
♥Snulder Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Artig film ja! Synes den var langt bedre en film nr. 1!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå