happygilmore Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Noen som har prøvd noen av de danske vognene, feks Trille Vicky? Fine startpakker synes jeg, men vet jo ikke om vognene er noe særlig: http://www.segersbabyshop.dk/group.asp?group=458⊂=458
temine Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Vi har en trille gigant vi. Stor bagvogn som vi har vært superfornøyd med. Hadde liftbag i starten, men lot den stå etterhvert som hun ble eldre. Brukte bagvogna til hun var litt over 1 år, og kjøpte da en billigere sportsvogn. Veldig godt fornøyd vi i alle fall, skal bruke den til nestemann nå i oktober:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå