Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok en av de som er ganske sjalu.

Satt og snoket i loggen på datan og fant ut at samboeren min har opprettet profil på på en sånn venneside eller hva man kaller det, noe liknende facebook.

Gikk inn på inboxen og så at han hadde sendt meldinger med masse forskjellig jenter. Hadde skrevet at han syntes de var pene,sexy ol.

Da jeg konfronterte han med dette sa han at det bare var noe han og en kompis hadde drevet med en kveld og at det betydde ingenting.

Så jo på profilen at noen disse meldingene var sendt over en periode, hvertfall et par av de som jeg ikke satt noe pris på..

Sa til han at jeg var såret og skuffet, men da ble han sur på meg og mente at jeg overreagerte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde ikke blitt tatt godt imot her i gården nei.. aldri i livet. Jeg syns grensen er krysset når man sender mailer til jenter med slike kommentarer. Det trenger ikke å skje noe fysisk for at man skal kunne reagere. Jeg hadde virkelig blitt fortvilet og forbanna kjenner jeg..

Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer, synes ikke dette er en akseptabel oppførsel for en som er i et forhold..

Skrevet

Nei, jeg syns ikke du overreagerer. Det er vondt å "finne" ut sånne ting.

Uansett om det er kødd eller ikke. Da kunne han vel fortalt deg om det med en gang??? Var dette forresten nettby?

Skrevet

Jeg er ikke spesielt sjalu, men hadde klikket hadde typen min gjort det..

Skrevet

Han får meg til å bli usikker på hva jeg burde føle om ting, når han bare sitter i sofan og virker helt upåvirket av at jeg er kjempe sint og lei meg.

Joda han sier han hadde planer om å vise meg disse meldingene, men hadde 'glemt det'..

Siden heter Tagged..

Akkurat nå har jeg mest lyst til å kaste han på hue og ræva ut!

HI

Skrevet

Noe dritt det der...

Har det vært noen tilfeller før hvor du har vært mistenksom ovr ting samboeren din har gjort?

Jeg kjenner ihvertfall følelsen veldig godt.. Hadde det sånn i to år, inntil jeg skjønte at ting ville ikke forandre seg, er man "utro" i sinnet så er man det tror jeg.

Skrevet

Vel noen ganger virker det som han tar med seg mobilen overalt(inn på do og sånn) For en stund siden fant jeg en veldig lite sjarmerende video på den gamle tlf hans, han sa det var fra før vi ble sammen og ikke visste at den var der.

vet det er mer men, husker ikke nå i farta,

Han har liksom alltid en forklaring på alt, men er så rart når det blir sånn at han må drive å forklare seg hele tiden..

Skrevet

Vet du... Jeg tror dette bare vil bli verre og verre med tiden.. Ikke meningen å være så pessimistisk, men det lyder forferdelig kjent.

Du skrev lenger oppe at du hadde mest lyst å pakke sakene å dra.. Kanskje ikke en så dum tanke? Det er vanskelig, ja, men når tilliten er brutt, er allting brutt.

Man kan håpe i det lengste at ting blir bedre, men det blir det sjelden. Og det gjør vondere og vondere for hver gang..

Skrevet

Jeg syns ikke du overreagerer. men så ER jeg ganske sjalu også da...

Skrevet

Når jeg leser det jeg har skrevet nå forstår jeg hvor mye jeg har bagatellisert og lukket øynene for ting i forholdet vårt. Jeg vet vel egentlig innerst inne vet hva jeg må gjøre..

Tusen takk for svar det hjalp utrolig mye, trengte virkelig en *reallity check*

Skrevet

Man trenger det av og til.

Det var faktisk ei her på DIB som gav meg det siste sparket i baken for å komme meg vekk.

Lykke til da;-) Det kommer nok til å bli tøft hvis du bestemmer deg for å gå, men verdt det i det lange løp

Skrevet

Nei jeg syns heller ikke du overreagerer.. Å tenk hvor flaut det hadde vært for deg dersom du tilfeldigvis kjente en av de jentene han skreiv til..

Skrevet

Synes det høres vanvittig ut, ville ikke satt pris på det nei.

Skrevet

Etter 8 år med samboer, er jeg ikke spesielt sjalu lenger, men hadde jeg funnet ut noe sånn, så hadde jeg nok reagert ja. Skjønner deg godt!

Skrevet

En ting har jeg lagt merke til her inne. Og det er at hvis en mann så mye som ser på andre damer, eller chatter eller what ever, så er det bare å sparke ham ut. Men hvis man leser inne på "hvem er far" eller hva det nå heter, så er det gjerne helt greit at jenter har vært utro og er usikre på hvem som er faren (Oooops, alle kan jo gjøre feil og sånt)... Merkelig det der, at damers svin på skogen er så mye mer renhprige enn menns....

Skrevet

Jeg hadde en slik fyr jeg også, og det jeg fant ut om han mens vi var sammen var bare toppen av isfjellet.

Han var notorisk utro, hadde profil på sukker, nettby, møteplassen, facebook (men det var greit) og sikkert flere steder jeg ikke vet om.

Da jeg lå på barsel hadde han ei dame her på besøk, og det fant jeg ikke ut før jeg etter ti dager fant en knall blå hårstrikk som ikke var min.

Nå i ettertid vet jeg om hvertfall 4 bare her i nærmiljøet han har hatt sex med bare under svangerskapet, og det gjør helt ufattelig vondt.

Nei, han er ikke 18 år, men 31. Han er bankmann, fotballspiller og virker dønn seriøs. Han er skikkelig flott å se på, hyggelig og utad er han ett kupp.

Vi var sammen noen år, ungen var etterlengta og planlagt, men til folk på byen sier han at vi var sammen fordi jeg ble gravid.

Konfronter han!!

Det er ikke naturlig å ta med tlf på do med mindre han venter på en utrolig viktig tlf. Er han redd for å legge den fra seg, har han tydeligvis noe å skjule, spør du meg.

Men så er jeg fryktelig paranoid og mistenksom også da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...