Gå til innhold

Skjønner det ikke...lei meg og litt "sint"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg slik at en god venn av meg har vært savnet en uke.Han ble funnet i går omkommet.En personlig tragedie har vi fått beskjed om av politiet.Han var alene pappa til et barn.Syntes dette er vodt,leit og tenker mye på hva vi rundt kunne ha gjort annerledes.Vi visste han slet litt,men ikke at det var så alvorlig.

Hva får mennesker til å gjøre slik? Må jo ha "klikka" i hodet på han? Han levde jo for barnet sitt 100 %....

Sitter å leser gamle mail fra han,koselige hilsner på fb og gråter litt.

Så innimellom tenker jeg at det han har gjort er jævla egoistisk...men ønsker ikke å ha de tankene om han,for han var jo langt fra det som den personen jeg kjente han.

En ting er sikkert og det er at ingen visste hva han egentlig slet med og det gjør meg trist.

Bare måtte skrive det her jeg.

utrolig glad for at han var min venn og glad jeg bare har gode minner om han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt tankene dine.

En som står meg veldig nærme har sitt å slite med, og ikke før nå i det siste fikk jeg innblikk i det. Mye har kommet fram. Ingen andre enn meg vet om det, og det er umulig å merke det på han, så jeg fikk meg et lite sjokk selv kan du si.

Han er under behandlig, så nå går det bedre.

Klem fra

Skrevet

Kondolerer Pollilopp:( Trist å høre...

Alle tanker og mange ulike følelser er helt normalt, og godt at du klarer å føle på det...

Mennesker som velger å ta livet sitt, evner ikke å tenke på konsekvensene av hvilke påkjenninger de påfører de etterlatte. Det er fryktelig synd på de.. Eneste trøsten er vel at de forhåpentligvis har det bedre der de er nå...

God varm klem fra meg

Skrevet

Uff! Så utrolig vondt! Har selv opplevd å miste noen på den måten, og det er uforståelig at noen kan gjøre slikt. Men som Twintipp sier, så er de som gjør det stort sett så syke at de ikke klarer å tenke på konsekvensene det får for de som sitter igjen.

Det er forferdelig vondt...

Sender deg en god trøsteklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...