Mojo med trollungen Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Er det trygt å handle derfra? Fikk kjøpt i.d pudder størrelse XL for ca 100 kr. med frakt kansje 150. da har jeg spart mye. ser det er fra en butikk. Er det trygt å betale over ebay? erfaringer? Hvor lang tid tar det før man får varen? svar mottas med takk
Mrs. Bouquet Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Har handlet mye der jeg, og ikke hatt problemer en enest egang. Selv opprettet jeg meg paypalkonto, det gjør betalinga tryggere og enklere. Er fort gjort å ordne det, det fikser du samtidig som du betaler varen. Er flere steder man kan betale med paypal på nettet, så er veldig ok å ha. Ellers har jeg handlet med visa flere ganger også, har gått helt fint det også. Varene har jeg fått etter rundt 1 uke til 4 uker, men stort sett tar det 1-2 uker.
snartmammapåny Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Ebay er genialt. Man finner jo alt der. Jeg handler en del sminke og vesker der. men kan igrun handle det meste der;) Samboeren min handler for eksempel bildeler der. MASSE penger å spare. Får som regel varene alt fra 5 dager til 4 uker. Har og litt med måten det blir sendt på. Og ofte en sammenheng med fraktkostnaden, men ikke nødvendigvis;) Fikk en pakke i dag som ble bestilt den 25.juli fra usa og bare 9$ i frakt. Det var kjapt det. Jeg bruker så og si alltid paypal. De fleste seriøse aktørene godtar betaling med paypal så er lettvindt og trykt å betale med det. Paypal har og en garanti på at du skal få det du bestilte. Om ikke får du pengene tilbake. Så om du bestiller noe som annonsen sier skal være ekte vare og du får en kopi i posten kan du kreve pengene tilbake av paypal. Har alltid fått det jeg skulle ha da, så har aldri blitt lurt, men greit å ha tryggheten i den garantien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå