lille sjura Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Vi planlegger en reise til Thailand til vinteren og ønsker å kunne kjøre fra Bangkok og videre til havet. Noen som har anbefalte steder å reise med barn på 2 og 4 år? Vi har allerede tenkt Koh Chang, men ønsker å fordele ferien på to steder... Vi gleder oss allerede, kan ikke vente!!:-))
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Ettersom dere hadde tenkt dere en tur til Koh Chang burde dere stoppe først på Koh Samet. Den øya ligger ca 3-4 timers kjøring fra Bangkok, og ligger på samme vei som ut til Koh Chang. Samet er virkelig en super fin øy, den er ikke så stor og turismen er ikke så ille som de fleste øyene nedi sør.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 By the way så anbefaler jeg deg ABSOLUTT ikke å dra innom Pattaya eller dra andre veien mot Hua Hin....anbefales altså ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hei! En mulighet er også å ta nattog nedover til Surat tani og båt ut til Koh Samui eller Koh pgnan... Ville vært litt betenkt på Koh Chang, siden det kan være malaria der. Det har jeg hatt, og reiser aldri til et Malariaområde med barn. Lykke til og kos dere. Thailand er nydelig:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Regel nr 1: Man kjører absolutt IKKE i Thailand, i alle fall ikke med barn i bilen......! Men det er min mening da....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Hehehe skal man gå da eller.....man må på en eller annen måte komme seg fra flyplassen, så hadde vært moro å høre om du har noen alternativ.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Prøv å søk på transport Bangkok. Det er veldig billig med tog og buss vet jeg. Og det skal også være billig å leie en sjåfør med bil. Anbefaler heller ikke å kjøre selv i Thailand! De kjører som noen svin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå