Gå til innhold

salat i blenderen??? vil slanke meg.... hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så på tv igår, ei som helte salat i blenderen, så ble det skikkelig grønn gugg som hun drakk.....

hva skal jeg evt blande sammen?

hva med veske oppi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men kjære deg....UGH! hvorfor kan du ikke bare lage en salat å spise den???

Skrevet

Åhhh, lykke til, det lukter faen, og smaker sikkert enda mere faen...

Det lukter rett og slett grønske! Må da finnes en annen måte å slanke seg på, tviler på at du klarer å drikke det greiene, med mindre du er j*velig sta!

Skrevet

Det er vel ikke salat i den forstand.. Mener å ha fått med meg at de drikker hvetegress,alger o.l. Sånt får du kjøpt bl.a i helsekost. Og hvetegress og andre spirer er i store innvandrer forretninger. Det er for å rense kroppen de lager sånne "coctailer" av diverse sunne ting.

Skrevet

Dette er det rareste jeg har hørt på lenge...på lik linje med hane i hagen! ha ha. Sorry, jeg vil deg bare vel. Derfor håner jeg dette og håper du forstår at salat smakler god som den er.

Skrevet

Salat er då verkeleg best som den er, utan ein omgang i blender.

Men du kan jo lage smoothie av frukt og lettyoghurt. Det er godt og sunt til frukost eller kvelds.

Skrevet

Åh.....must mock....too many jokes.....

Skrevet

haha!!! en friends fan til skjønner jeg ;)

Skrevet

jepp:) must mock joey...too many jokes

Skrevet

lurer på hvor mange ganger jeg har sett den serien - tror det hadde vært ganske flaut å høre faktisk!! hehe ;)

Skrevet

Jeg kan den utenat. Har satt igang med første sesong igjen nå. Nå ler jeg FØR poengene... ja ja, de er vennene mine her i stua

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...