elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 så på tv igår, ei som helte salat i blenderen, så ble det skikkelig grønn gugg som hun drakk..... hva skal jeg evt blande sammen? hva med veske oppi?
kokosyklus Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 men kjære deg....UGH! hvorfor kan du ikke bare lage en salat å spise den???
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Åhhh, lykke til, det lukter faen, og smaker sikkert enda mere faen... Det lukter rett og slett grønske! Må da finnes en annen måte å slanke seg på, tviler på at du klarer å drikke det greiene, med mindre du er j*velig sta!
Labambie Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Det er vel ikke salat i den forstand.. Mener å ha fått med meg at de drikker hvetegress,alger o.l. Sånt får du kjøpt bl.a i helsekost. Og hvetegress og andre spirer er i store innvandrer forretninger. Det er for å rense kroppen de lager sånne "coctailer" av diverse sunne ting.
kokosyklus Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Dette er det rareste jeg har hørt på lenge...på lik linje med hane i hagen! ha ha. Sorry, jeg vil deg bare vel. Derfor håner jeg dette og håper du forstår at salat smakler god som den er.
overkill Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Salat er då verkeleg best som den er, utan ein omgang i blender. Men du kan jo lage smoothie av frukt og lettyoghurt. Det er godt og sunt til frukost eller kvelds.
BettyBoob Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 lurer på hvor mange ganger jeg har sett den serien - tror det hadde vært ganske flaut å høre faktisk!! hehe
kokosyklus Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kan den utenat. Har satt igang med første sesong igjen nå. Nå ler jeg FØR poengene... ja ja, de er vennene mine her i stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå