Gå til innhold

Noen som har GT sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Erstatter den en vanlig kombivogn, og hvor lenge brukte dere den? Tenker på å kjøpe den til 1 åringen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefornøyd med GT vogna. Den kan brukes så lenge barnet trenger en vogn.

Skrevet

Takk for svar! Vet du hvem som selger den, og hva betalte du?

Skrevet

De selger den på Baby Shop bl.a. Tror den ligger på 1900 ca ny. Eller på Deal.no

Skrevet

Gt safari swing du mener? den har jeg! storfornøyd! kjempe god å trille:) kjøpte den på deal.no 1999 kr..:)

Skrevet

Har også sett den på deal.no, men lurer på en ting? Hvordan garanti har man når man kjøper den der? Finner ikke noe om det på nettsiden..

På reflex koster den hvertfall 2500,- så hvis ingen andre har den billigere så kjøper jeg på deal =)

Skrevet

du har 14 dagers returrett, det er forbrukerloven. Men er kun i norge, og deal er jo i norge:) Men du må ha emballasjen. Jeg mener det stod i lappen jeg fikk med vognen fra deal.no at jeg måtte ta vare på esken o.l i 2 uker tilfelle jeg måtte sende den i retur:)

Skrevet

og reklamasjonsretten er 2 år (hvis det skulle skje noe med vognen)

hehe, glemte å skrive det!

håper du fikk svar på det du lurte på!

Skrevet

Tuusen takk for svar =) Da tror jeg rett og slett jeg bestiller en slik en!

Skrevet

To ting til forresten;) : Man kan ikke ta av "bagen" fra understellet sant? Hvor lang leveringstid ca. har deal?

Skrevet

Supergod vogn! Anbefales. Nesten like god trillekomfort som den mye dyrere OTH. Og da er det bra trillekomfort. GT er super på all slags føre. Virkelig mye vogn for pengene. Sjekk ut barnevognguiden.no og vogndilla.com. Der står det om denne vogna. Deal.no sitt tilbud virker som en kjempe bra deal ;) Tror ikke du betaler mye i porto heller. Og kjøpsloven gjelder uansett :)

Skrevet

OG jeg regner med den går greit inn i bagasjerommet på en vanlig bil? (ikke stasjonsvogn!)

Skrevet

Jeg er super fornøyd med den vogna, men har ikke bruk for den lenger så du kan få kjøpe min 1000 kr + frakt, må sendes med post tenker jeg:-)

Den er 2 år, men veldig lite brukt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...