Banshee Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hørte nettopp utdrag fra SOS samtalen mellom akuttmottaken i Arboga og stefaren til de to små barnene som ble drept av eksen hans på tvnorge nyhetene..og i bakgrunnen hører en lydene fra småbarna. Noe så grufullt! Jeg driter i hva enkelte måtte syns om meg men jeg mener den kvinnen fortjener et nakkeskudd og jeg skulle gjerne gitt henne det selv hadde det vært lovlig.
kokosyklus Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 skulle gitt den journalitsen en refs også. Freekshow for å tjene penger. Unødvendig å sende på tv. Men ja, ellers er jeg enig med deg
Banshee Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 De advarte mot sterkt innhold på forhånd da, så har retten gjort alle bevis åpen for offentligheten slik jeg forstod det. Så bilde av damen i avisen idag der de hadde gått gjennom hendelsesforløpet i retten i går og hun satt med det bredeste smilet jeg har sett på lenge mens alle andre satt og gråt, både journalister og politi.
konvall Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Grusomt mye sykt som handler om små barn for tiden.
OsloMor Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Den saken er så utrolig jævlig, jeg har ikke hørt noe lydopptak og ikke vil jeg det heller, men den tiltalte dama er jo tydeligvis klin gæren, Synes nå nakkeskudd er for godt, men frihetsberøvelsei evig tid er jeg enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå