*Urolig* Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Savner en radio, googlet og fikk opp tivoliradioene. Syns de var greie. Lett å ta med seg Den er ikke helt lys rosa, men heller ikke knall...en mellomting. Den brune er ganske mørkbrun. Ganske fine begge to. Hva ville dere valgt?
Gullklumpen! Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har den rosa! Det er en kjempe bra radio som er hvert hver krone. Veldig bra lyd og holder kjempe lenge på batteriet! Hilsen storfornøyd tivoli-eier!
*Urolig* Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Det høres bra ut Selges de på elkjøp feks? Eller får du bare tak i på internett? Har du hatt din lenge? Syns den rosa er veldig fin og sommerslig, ha med i seilbåten, på stranden osv. Men er redd jeg fort skal bli lei av fargen.
Gullklumpen! Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg fikk min i julegave og den er kjøpt på Elkjøp! Den er så og si brukt dagelig siden da! Noen ganger tenker jeg at kanskje det skulle vært en annen farge, men samtidig så er det liksom sånn at en Tivoli-radio skal jo syns også da:D Er ikke lei den!;D
*Urolig* Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Å, det høres bra ut! Tror jeg satser på den rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå