Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg er 25 pluss 2 og har siden uke 22 hatt sterke og ofte kynnere. I begynnelsen skyldtes dette en urinveisinfeksjon som jeg fikk antiobiotika for. Kynnerene gav seg litt og er ikke vonde lenger, men de kommer veldig ofte synest jeg. Har vel ca en to til tre stykker pr time. Det kommer særlig etter at jeg har vært i aktivitet og setter meg ned eller etter jeg har spist. Da jeg var til undersøkelse sist fikk jeg høre at livmorhalsen min var lang og at kynnerne derfor ikke påvirker denne. Men fikk også høre at det skulle gi seg. Er det noen som har det på samme måte?? Eller som vet noe mer om det? Er liksom litt bekymret her jeg....Dette er mitt 2. svangerskap. har en gutt på sju år fra før. På sist kontroll fant de eggehvitte i urinprøven min, men mente det ikke var farlig da jeg har hatt et blodtrykk som har ligget stabilt på 100/60. Har litt vann i kroppen...ser dette særlig fra leggene og ned. Kan det være noe sammenheng????Huff.....føler meg som en hypokonder, men er bare så redd for at noe er galt!!
Gulljnta Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Kan ikke hjelpe deg så mye, for jeg lurer på det samme selv.. Er 26 uker idag og har hatt kynnere hele dagene (alt fra 3-6 i timen) i 3 uker nå. Tok det opp med jordmor og hun mente det var stress på jobben (har en forholdsvis tung jobb). Anbefalte meg at jeg gikk å sykemeldte meg for å se om det ble bedre da.. Det gjorde jeg, men er like gale nå, kan ikke ta på meg sokkene uten at magen blir hard som en fotball. Er litt bekymret selv... syns de blir vondere og vondere, ikke bare ubehagelige.. Har også vann i leggene og ned sånn som du sier.. Ta deg en tur til legen hvertfall om du er bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå