Gå til innhold

hvordan er det å ha hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

positive ting? negative ting? noen gang angret på at du skaffet deg hund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor en hund når du kan ha hane?

Skrevet

Jeg mener det må være bedre å ha en rev!

Skrevet

dyrt..

Skrevet

det var da svært seriøse svar..

Skrevet

For å være litt seriøs så er det utrolig mange gleder ved å ha hund, du får betingelsesløs kjærlighet i retur, alltid noen som er glad for å se deg og er deilig å gå tur (spesielt på regnværsdager hvor du egentlig ikke vil ut..) Men med en liten baby i hus er det tider hvor jeg tenker at ting ville vært mye lettere uten bikkja, bare trille baby når jeg vil, sove når baby sover (og hunden står og syter og vil ha oppmerksomhet), så ja det hender at jeg angrer.. men så tar jeg det i meg, for det å ha hund gir så mye mer enn det koster :)

Skrevet

hunden min utfyller meg,og gjør hverdagen min komplett,alltid en som elsker meg og er glad for og se meg,for meg er det ingen negative sider ved og ha hund, uten henne så er jeg rett og slett ikke meg selv:)

er jeg trett og sliten,sur eller lei,glad og fornøyd,er det bare og ta henne med på tur i skog og mark,eller ligge inne å kose etter at lille er i seng, og min lille har like stor glede av henne som jeg:))

Skrevet

Det er kjempekoselig å ha hund, jeg er oppvokst med hund og har hatt MANGE gleder med det. Man blir vannvittig glad i dem og det er forferdelig når de dør.

Men det er også veldig mye forpliktelser, så du bør vite at du har noen i nærheten som kan ta seg av den hvis dere skal finne på noe. Er ikke bare å reise bort for en helg eller på ferie, det må planlegges nøye, hvis dere ikke kan ha hunden med dere. Den krever mye tur, morgen, ettermiddag og kveld, så man kan ikke finne på noe rett etter jobb, da er det rett hjem og lufte bikja. Og det er dyrt. Bare hundemat er dyrt, også kommer vaksinasjoner og besøk hos vetrinær i tillegg som er veldig dyrt. Og blir hunden syk eller skader seg er ikke det noe som kan vente til du får lønn, det må gjøres noe med med en gang.

Så ja, veldig mye glede, men også veldig mye forpliktelse og mye kostnader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...