klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 er sannelig ikke sikker på om det er jeg som er helt på jordet her eller om det kan skje.. Er 30 uker på vei i morgen. for ca 2 dager siden var jeg på do. da jeg var ferdig og reiste meg kjente eg at det kom noe ut.Dette var ikke utflod for det var så tynt. Det vr ikke sånn kjempe mye som kom heller men nok til at trusen ble godt våt. Prøvde å lukte på det og det kunne minne om en søt lukt. Merket det litt igjen i dag men da mye mindre. Er det mulig å lekke litt fostervann?I så fall kommer det nytt? Er det farlig så lenge jeg kjenner liv og ikke har rier??? Sikkert helt ufarlig men greit å vite lissom....
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 ei her inne trodde hu lekkte fostervann..hu ringte føden å de sa at hu skulle gå med en klut mellom bena i noen timer..dette kan du jo gjøre..å er den veldig våt..så ringer du føden å får d sjekket.. d sies at d kommer nytt vann..så lenge d ikke er mye som kommer..men egentlig har jeg ikke greie på d..d er bare noe jeg har hørt.. men ja..d er absolutt ikke unormalt å lekke forstervann..men er du i tvil om dette så må du ringe ..
Guttemamma!:) Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde en liten mistanke om at jeg lakk fostervann. Ringte til KK og de ville ha meg opp til sjekk med engang. Det var ikke det heldigvis, men det er absolutt verdt å få det sjekket. Så lenge du er under 35 uker vil de ikke at fødselen skal starte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå