Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 ganske nyinnflyttet i buskerud og kjenner ingen, kjeder meg litt og blir trist. Mister litt kontakten med venninner og ønsker ei å ringe til, skravle med, gå tur med, kino , reise bort en helg etc..altså venninnetid. Selvf bonus om våre menn blir kjent etterhvert og da. Kunne vi som fam funnet på ting føler meg aleine nå og vil gjerne møte noen som vet åssen det er
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hvor i Buskerud da? jeg er også nyinnflyttet her jeg bor nå, men flyttet innenfor Buskerud fylke da
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Skulle ønske jeg bodde i nærheten, for har det på samme vis. Håper du finner noen:)
Banshee Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg forstår deg godt, men bor dessverre ikke i buskerud, men i møre og romsdal. Jeg ønsker meg akkurat det samme som deg. Jeg mangler en virkelig god bestevenninne, har mange bekjente, men mangler denne confidanten....
Mammaen til Isak Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Hi her. Jeg skulle jo ikke være anonym da ) hehe.....Kongsberg..men kjører bil og liker farte så trenger ikke bo her altså
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Da er det over en time å kjøre hit hvor vi bor da, i Røyken :/
Mammaen til Isak Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Røyken er jo ikke langt unna da er ofte den veien jeg.....om du vil, send pm da. Så slipper jeg bli altfor personlig her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå