Gå til innhold

Ønsker meg ei venninne :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

ganske nyinnflyttet i buskerud og kjenner ingen, kjeder meg litt og blir trist. Mister litt kontakten med venninner og ønsker ei å ringe til, skravle med, gå tur med, kino , reise bort en helg etc..altså venninnetid. Selvf bonus om våre menn blir kjent etterhvert og da. Kunne vi som fam funnet på ting :) føler meg aleine nå og vil gjerne møte noen som vet åssen det er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Buskerud da? jeg er også nyinnflyttet her jeg bor nå, men flyttet innenfor Buskerud fylke da :)

Skrevet

Skulle ønske jeg bodde i nærheten, for har det på samme vis. Håper du finner noen:)

Skrevet

Jeg forstår deg godt, men bor dessverre ikke i buskerud, men i møre og romsdal. Jeg ønsker meg akkurat det samme som deg. Jeg mangler en virkelig god bestevenninne, har mange bekjente, men mangler denne confidanten....

Skrevet

Hi her. Jeg skulle jo ikke være anonym da :o) hehe.....Kongsberg..men kjører bil og liker farte så trenger ikke bo her altså :)

Skrevet

Da er det over en time å kjøre hit hvor vi bor da, i Røyken :/

Skrevet

Røyken er jo ikke langt unna da :) er ofte den veien jeg.....om du vil, send pm da. Så slipper jeg bli altfor personlig her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...