Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hvordan fungerer den, må en søke om den? Er det alle kommuner som har denne ordningen?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 den må som regel søkes om ja,tror det kommer litt an på kommunene!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 ring kommunen og hør...her har de friplass , men tror alle har en eller annen form for reduksjon av foreldrebetaling ved lav inntekt!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Takk for svar Da skal jeg hive meg rundt å ringe i morgen.... Blir veeeldig stramt her når begge barna skal 100% i barnehage og jeg ikke har fått meg noen jobb enda ( om jeg får en da...) Hilsen HI
Fullt hus :) Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 ofte det står no på kommunens hjemmeside. Ringt tr.heim kommune idag og de fortalte meg hvor jeg kunne laste ned skjema. Så i morra sender jeg søknaden:D
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Jeg var inne å lette etter dette på min kommunes hjemmeside, men fant absolutt ingentin om det der og heller ikke på linken de hadde til diverse søknadsblanketter skjema. Men så er denne kommunen kjent for å være temmelig gjerrige også da :-p Men skal ringe på kommunen på mandag for å finne ut av dette, og håper det finnes en sånn ordning her også. Hilsen HI
Tre rosa kalver Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Jeg har alltid henta dette skjemaet på bhg jeg, enkelt og greit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå