overkill Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Og vi bur i by i eit tettbygd område. Problemstillinga er om eg skal ta dette opp på ein skikkeleg måte, eller om eg berre skal luske meg bort i hagen hans og ta hanen av dage. Syns vel at han burde forstå at ein hane ikkje akkurat er kjærkommen i eit byggefelt, utan at eg hadde trengt å fortelle det.
kokosyklus Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 HERREGUUUD!!!!! unnskyld at jeg ler altså. Jeg dør på meg!!!! Jeg ler meg skakk her jeg ligger på puffen!! Synes du skal luske jeg.. Og reven rasker....
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Du, en hane er ingenting. Naboen til "svigers" bor i tomannsbolig, har bitteliten tomt, er egentlig bare en gressflekk. De har stooort partytelt på varandaen, stor trampoline i hagen, og attpåtil har de fått seg HEST!!!!!!! Sikker på at den hageflekken dem ikke er mere enn 30-40 kvadratmeter!
neste*gang Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 kan du ikke gå bort til han og spørre.... hadde det ikke vært bedre om du fikk deg høne?
Labambie Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Haha! Hva ialledager er nytteverdien med en hane???? En høne legger tross alt egg?? Nei,noen er bare tette..
Mamma til 3E Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 hehe, vi har også to haner, men vi bor på gård langt unna naboer. Her begynner dem å gale rundt kl 4 om natta Skjønner godt at haner ikke passer inn i byggefelt ja. Men man blir vant med det, jeg hører ikke mye til dem nå som vi har hatt dem ei stund.
Lillesnuppis Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Ja da kan du se frem til å bli vekket tildlig fremover. Hehehehe Men se det fra den positive siden. Slipper å bruke penger på batteri til vekkerklokka deres Hehehehe mannen min sin familie i Kosovo har hane. Å den gaula ut kl 5 om morgenen. eller lettere sagt den gaula hele dagen å. Så en morgen sa jeg til gubben i senga. Holder ikke den hanen kjeft nå så blir den kveldens middag. gubben bare lo og snudde seg rundt og sov videre. snakk med borettslaget du bor i
kokosyklus Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 kanskje det var høne som var planen, men så viste det seg at den utviklet seg til en hane?
overkill Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2008 Han har hatt høner lenge, mens hanen ei ei nyanskaffing som kjem til å gje meg hjarteinfarkt. Den byrjar å gale klokka 05.20....
kokosyklus Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 Stakkars, han vil nok at hønene hans skal få seg en skikkelig fest i halmen
Mammaen til Isak Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 syns du skal luske deg ut i hagen en sein natt med lasso ) underholdningsverdien kunne blitt stor )
Kvitrebekk Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 Så vidt jeg vet finnes det regler på å ha høner og haner i boligstrøk. Mener at de går ut på at man kan ha et visst antall høner men ingen hane... Sjekk det opp.
Bettybu Skrevet 31. juli 2008 #15 Skrevet 31. juli 2008 Nabon syns det var helt greit at vi hadde hane... MEN vi kunne godt lære han klokken!!! : ) Vi har ikke hane nå lenger!! Men hadde det et par år ca.. Lyden bærer ganske langt ja, om det er rett vindretning el stille nok.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå