Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Nå har jeg vært innmeldt i over 1 mnd og ikke fått faktura. Fint det altså, men praktiserer de også faktura annen hver mnd sånn som andre teleselskap? Bare lurer..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg får faktura når jeg har brukt noen penger der. De mnd. jeg ikke overstiger det som er gratis kommer det heller ingen faktura. Virker også som de samler opp litt, slik at de ikke sender regning for 5 kr, liksom.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg og, men det er jo fortsatt en faktura da
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Ok, trodde kanskje du ventet på den i posten, hehe. Tenkte ikke lenger enn nesa rakk ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg skal få faktura på mail altså. Har det noe å si da? HI
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Både når jeg og kjæresten min meldte oss inn i onecall så tok det over en mnd før første faktura kom. Det har også vært forsinkelser i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå