Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 dersom man prøver å gå ned i vekt? Og hva annent enn moreller og frukt, smoothie og slike andre ting som egentlig ikke er noe godt, kan man spise da??
melkekua™ Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 http://www.lavkarbo.no/matvaretabell/frukt-og-gronnt du kan sjekke ut her )
katty Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 vekklubb.no er en god hjelper og veileder og har svar på alt det der..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 vel... for mye frukt er ikke noe sjakktrekk om man skal ned i frukt heller. alt med måte er det vel noe som heter..både nøtter og frukt.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Hehehe om man skal ned i frukt? "jeg skal ned noen frukt jeg" Hihi, den skal jeg begyne å bruke når jeg er på slankeren:P
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 Fritt for å være slangeagurken, så kan noen andre ta pæra:-D *hihi*
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Hehe kan være pæra jeg, ser ut som en akkuratt nå Stor på midten...
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2008 Lisa! Du er allerede en rabarbara, så du bør IKKE klage!! Hadde jeg sett ut som deg skulle jeg gått naken helt til 2009..
Lykke X 4 Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Nøtter er slankemat og lavkarbokost. Inneholder også mye bra fett. Men vær forsiktig med de som er fritert i herdet vegetabilsk olje.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har gått opp i vekt i ferien, og har en forstoppet mage som ikke har villet gi slipp på noe i over en uke, så jeg ser gravid ut.. Det er IKKE gøy, derfor pæra:P Men jeg syntes du er nydelig jeg tippesvippen, ikke noe å klage over:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2008 JO jo, jeg blir tatt for å være flytebrygge på stranda vøtt, så nå er det på tide å ta seg selv i nakkeskinnet! Off, forstoppelse er ikke gøy. Lactulose gjør susen, prøvd det?? Du hadde vært normalvektig selv om du la på deg 15 kg du vennen... Hrmf, urettferdig:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 31. juli 2008 Oki, takk for svar Musipusi!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Urettferdig? Du vet du hva, man er ikke perfekt selv om man normalt sett ser ut som en strå i kondomdrakt altså, og det er ikke særlig gøy at folk tar feil av meg og en q-tips innimellom:P Jeg synter det er finere med former enn når det ser ut som om noen har kjevla en ut som en pannekake:P Det viktigste av alt er at man har utstråling og en nydelig personlighet, og der har du virkelig full pott, i tillegg til at du er ekstrem vakker og ikke trenger noen slankekur:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2008 Nå høres dette skikkelig fjortis ut, men det driter jeg i! Men kunne virkelig ønske jeg hadde et utseende som du hadde. Du er naturlig pen, og har et utrolig nydelig smil!! Kjevla ut ei pannekake.. *fniiis* Men, du ser ikke slik ut da!! Ser ut som en sunn og slank jente! Hihi, du er a søt da snuppeline.. Men, denne kroppen her trenger, tro meg, å strammes opp litt!! Jeg trives ikke i det hele tatt. Kommer aldri til å bli slank, men målet er og kunne gå i vanlige olabukser og en litt tettsittende genser igjen.. Skjønner? Smask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå