Gå til innhold

Hvor mange kilo opp, uke 22? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått opp 2 kg til nå, er kjempe fornøyd med det.. Hvordan ligger dere andre ann? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart i uke 22, og opp 6 kg..... Ikke helt fornøyd nei!!!

Skrevet

Har gått opp ca 4,5 kilo. Er i uke 22 her på bim (uke 21 ellers) Synes det er en helt fin vektøkning. Har en kjempeapetitt!

Skrevet

7 kg - og jeg spiser IKKE for to om noen tror det!!!! Lurer selvsagt på hvor det skal ende - men kan ikke spiser noe særlig mindre heller tror jeg. Kunne trent men har fått treningsforbud.... dermed blir det ikke mer trening enn hva huslige gjøremål og det å fly etter en 2 åring tillater!

Skrevet

Først vil jeg bare si: Det er ingenting å bekymre seg for. Sist gang spiste jeg også normalt, men var ikke i så mye aktivitet. La på meg 20 kg! Men det rant av etter fødselen, og jeg tror at noen bare skal legge på seg litt ekstra for å ha noe å gå på under ammingen. Da jeg ble gravid nå 10 mnd etter fødsel, veide jeg 2 kg mindre enn da jeg ble gravid første gang.

Dessuten - hvis det er noen som synes de har gått opp mye mer enn andre, så er det som regel de som har gått opp minst som er ivrige til å starte/svare på sånne tråder som dette. (Ikke ta det ille opp, lykkeliten! :-)

Har foreløpig gått opp 6 kg denne gang i forhold til start, men "egentlig" er det mer siden jeg først gikk ned noen kg!

Skrevet

Ja jeg gikk forøvrig opp 20 kg men de rant av ganske fort :)

Skrevet

Tussi,Tigergutt og jentebaby : Jeg tar det ikke ille opp... Jeg er så enig! :-) Men nå kan jeg legge til at jeg er litt overvektig fra før, så jeg er sååå stolt av at jeg klarer å holde vektøkningen såpass liten... Det er klart at hva vekta viste før graviditeten også har noe å si, og noen burde kanskje ikke legge på seg like mye som andre.. Men tråden startet jeg av ren nysgjerrighet, for å se hva som er "vanlig" vektoppgang så langt.. :-)

Skrevet

jeg har lagt på meg snart 10 kg og er 25+5. syns nesten det er kjempe falut å skrive det her, når jeg ser hvor lite alle andre har gått opp.

men jeg er tynn fra før og syntes ikke det gjør noe. jeg spiser heller ikke for to, og jeg går en tur hver dag.

Det skjer jo store forandringer i kroppen så er normalt å legge på seg litt, men er det bare jeg som har gått opp så mye?

Skrevet

Heisann =) Jeg har gått opp 17 kilo jeg, og jeg er i uke 23. Men man ser ikke på meg jeg har lagt på meg andre steder enn magen =) Gjør ikke meg noe å gå opp, er så verdt det =)

Skrevet

Hei

Jeg synes også det virker som fryktelig mange her inne går opp fryktelig lite. Men husk at det har en god del å si hvor mye du veide i utgangspunktet. Er man ganske tynn fra før er det viktigere å gå opp mer. Tror kroppen går opp det den trenger i hvert enkelt tilfelle og at man derfor ikke bør sammenligne seg med andre. Så lenge man spiser helt normalt og beveger seg litt i blant så er det nok sunt og normalt med den vektøkningen man har uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...