Madamina Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Kan ikke huske at forrige mann sparket så hardt så tidlig. Magen fyker i alle retninger og det er direkte ubehagelig til tider. Synes å huske det var slik mer mot slutten sist. Flere med viltre babyer inni der?
piami Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Min er fullstendig turbo og det har han vært i flere uker allerede. Jeg er i uke 31 med nr tre:) Har ei jente på 15 mnd og hun var også aktiv men ikke så markert og tydelig i bevegelsene så tidlig! Jeg regner med at det er flere grunner til at det er slik..f.eks Sist hadde jeg skikkelig jente mage, rundt hele meg, mens nå helt tydelig guttemage som er kunn forran-STOR!!
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Gutten min er veldig aktivt. Han har holdt meg våken/vekket meg flere ganger med skikkelig spark. En gang lurte jeg om det var noe galt fordi det virket som han 'ristet' seg på en så voldsom måte. Men JM mente det var helt vanlig. Han har til og med sparket henne ganske hardt når hun skulle finne hjertelyd på kontroll. Heldigvis syntes hun det var morsomt Jeg er i uka 30, han har vel vært sånn i tre uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå