Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken Reimadress velger man?

Babydressen eller en annen? Hun er superaktiv og vil være nettopp fylt 2 år når hun begynner i barnehagen.

Mammaen proklamerer herved at hun ikke har anelse om slikt.

hun har hatt Reflex dresser før og jeg har egentlig vært fornøyd med de da. Men hører så mye pent om Reima.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror og mener at reima er en oppskrytt dib sak.

Med fare for å få en rasende gjeng etter meg her.

Men jo! Jeg mener det.....

Vi holder oss til Refleks.

Ei venninne av meg som jobber i bhg anbefaler denne også. (Hun er faktisk ikke medlem her inne, kanskje det har sitt å si?!)

Det er greit at Reima er god. Men er den så god som den bør være etter prisen? Refleks er faktisk strålende bra, og sann passelig i pris.

Til eldre barn anbefaler jeg også regntøyet til coop. Uni et eller annet tror jeg det heter. Koster 198kr for hele settet og funker som bare det ;)

Har enda ikke gått hull på buksene - noe hun er veldig flink til å klare ellers. Er ikke ofte hun kan vokse ut av yttertøyet sitt. Som regel har det blitt ødelagt før den tid. (Også de dyre merkene!!)

Skrevet

jeg jobber i bhg er er veldig fornøyd med reflex, har 2 meget aktive gutter å de er tørre med de dressene.

Skrevet

Hvilken Reflex dress da? De de pleier å ha til 399 eller de til 499? Er begge like bra å bruke uansett om ungene er aktive osv?

Skrevet

Jeg ville valgt babymodellen til en 2 åring. Og at Reima er en oppskrytt DIB greie blir jo bare litt vel dumt.

Skrevet

Ville valgt babymodellen, den er bare helt fantastisk!

Reima er ikke oppskrytt, den holder hva den lover. Reflex kan ikke måle seg med reima!

Skrevet

Tror neppe det er en "oppskrytt dib greie", da hadde de vel ikke solgt like godt i resten av skandinavia også ;)

Vi valgte å kjøpe babymodellen til snuppa vår, synes den ser bedre ut for de minste :) enklere å bevege seg i på en måte.

Skrevet

Så babymodellen vil være like hardfør holdt jeg på å si for ei som bli to i desember? Tenker om den ikke er like godt polstret med tanke på slitasje osv. For hun er ganske aktiv av seg allerede.

Tusen takk for svar forresten. Dere er noen knupper :o)

Skrevet

Eneste forskjellen er vel mangelen på strikk i livet :) ingen forskjell på stoffene osv etter hva jeg har blitt fortalt.

Vi har ei VELDIG aktiv jente, og dressen hennes fra i fjor vinter er fortsatt like fin :) kommer til å bruke den i år også for vi kjøpte den i str 98..

Skrevet

Hvilken str skulle jeg satset på da?

Hun var 85cm på 18 mnders kontrollen, hun er født i desember og skal begynne i barnehagen ca nyttår. Skal jeg velge 92 eller 98?

Skrevet

Jeg arvet faktisk 2 dresser i str. 98 til min eldste, hun brukte det det året hun begynte i bhg.og da var hun akkurat like gammel som din.

Yngste brukte den året etter og var vel rundt 14 mnd da hun tok i bruk den samme dressen i str.98,og hun kan bruke den samme i år igjen, vil da være ca. 26 mnd.

Det som er bra med Reimatec, er at den er så utrolig lett og fin å bevege seg i, at det gjør ingenting om den er litt stor. Ungen klarer å løpe og leke akkurat like fint, selv om man har brettet den opp:)

Skrevet

Da satser man på 98 da, så får hun kanskje bruk for den neste vinter når hun fyller 3 også :o)

Takk for hjelpen snille damer, bedre å spørre dere enn de butikkansatte som mer enn gjerne vil selge ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...