Scorpiogi Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hva er obos-medlemsskap? (var det sånn du skrev det?) )
Ioren Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Obos er vel boligbyggerlaget i Oslo? Slik at de får annsinitet til å evt få forkjøpsrett når de skal kjøpe leilighet om x antall år Vår er medlem av Bori siden vi bor på Romerike.
SuperGlad Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 samme som MoBo :-) bare i Oslo. I tr.heim kalles det Tobb.
Scorpiogi Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 OK! ja det gjør jo saken enklere ) hehe... det var på forslagslista over bursdagsgaver jeg kan gi 2-åringen min ) Synd vi ikke bor i oslo da....
Gulosten™ Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Haha, nei da er kanskje det litt fjernt:P Men medlemsskap i et borettslag er helt konge! De kommer til å sette såååå stor pris på det når de skal kjøpe leilighet, og har den ansenniteten å bruke!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Du kan jo kjøpe obos medlemskap selv om du ikke bor i Oslo da! Lurt om poden skal studere eller ved en senere anledning flytte til tigerstaden! Har selv obos medlemskap selv om jeg ikke bor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå