Gå til innhold

Jeg har vel missLYKKES med livet mitt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvert fall ut i fra planene jeg la for 100 år siden:o)) Jeg kom til å tenke på det i dag.... hvordan jeg la planen for det "perfekte livet" dengang.

Jeg skulle jobbe jeg... mye. Og så skulle jeg reise... enda mer:o)

Jeg har hatt forhold til andre menn før min kjære dukket opp. Men det var alltid jeg som stakk da forholdet begynte å bli seriøst....

For jeg skulle jo ikke ha barn, hus, stasjonsvogn og det som hører med i et familieliv.

Jeg skulle rett og slett være barnløs, single yrkeskvinne. Ingen som var avhengig av meg, ingen som kunne kreve noe av meg....

Jeg var jo forholdsvis moden når jeg traff min kjære....29 år. Og jeg har tenkt på det mange ganger.... Hvorfor jeg ikke stiftet familie før jeg traff min kjære, hvordan er det mulig at noen kommer og tar en med storm på den måten???

Alle single og barnløse planer ble brent....

Og jeg er kanskje lykkeligere enn noen gang. Det er bare noen dager til vi har vært gift i 7 år:o)

Og når jeg oppsummerer livet mitt i dag, i forhold til tidligere så blir jeg veldig ydmyk.

Jeg har en mann jeg elsker, jeg har "de flotteste guttene i verden", jeg har hus, bil, en liten vimsetet hund:o) og fisker.....

Og det er jo ingenting av det jeg ønsket meg.......Og nå kunne jeg ikke levd uten:o)))

Mmmmmmmmmmmmm Jeg digger livet mitt:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig å høre mennesker som digger livet sitt! Det er jo det vi ønsker alle sammen:-)

Og at vi alle har hvert vårt, det vet vi jo, men så lenge takknemligheten for alt det fine er sterkest så er det jo ikke noen sak!!!

Hipp hurra for digge liv:-)

Skrevet

Klart alle har sitt og stri med. Men skulle jeg skrive om det så hadde jeg blitt så negativ....

Men det er rart å tenke på.....litt sånn "sliding doors"...

At livet kunne vært helt annerledes hvis det hadde gått som jeg "planla".

Nei, jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten mann og barn.

Ja, hipp hurra for liv som man trives med:o))

Skrevet

Deilig når man bommer på riktig måte;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...