moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Spesielt nå i ferien når kanskje hele familien har fri. Finner dere på ting ofte, eller er det mer sånn at dere er på terrassen/ i hagen dag etter dag? Jeg er alene med barna hele ukene, og nå som de har ferie fra bhg prøver jeg å finne på noe minst 1 gang i uka. Men det er litt slitsomt å farte mye rundt med 2 barn alene også.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Har ikke vært det, men denne uka har vi gjort litt, på tirsdag var jeg og lillemor å gikk en tur på ettermiddagen. (jeg hadde fri hele dagen) og i går ettermiddag var jeg og ungene å gikk en tur (hadde da vært på jobb og stresset rundt hele formiddagen) I dag har vi vært på besøk og på biblioteket i formiddag (i tillegg til at jeg var 1 time på jobb i morrest) og i ettermiddag har jeg og ungene gått en tur. Fulgte eldstemann ned til bestemora og jeg og lillemor hentet vogna der, og gikk opp igjen med den. Føler at jeg har vært flink denne uka, har omtrent aldri gått tur før, samboern lurer på om det er noe som feiler meg;)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 vi var på ferie en uke a gjorde vi nå med barna hver dag. ellers når vi er hjemme har vi vært en del på verandaen å badet å vært på stranda en dag å fartet litt noen dager.
yasmina Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Vi/jeg farter en del med barna for her er det rett og slett for varmt til aa vaere ute, ligger paa over 40 grader hver dag og veldig hoey luftfuktighet. Er helst det sistnevnte som gjoer at vi ikke orker vaere ute.... Dermed blir det mye lekeland, lekegrupper osv.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Je, hele tiden. Det er et sabla mas med en på 5 og en baby, men jeg kjeder meg så voldsomt hjemme at jeg føler vi må finne på noe, stranda, kafe, bytur, skogtur o.l.
Synn(d)e Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Jeg jobber denne uken, mens pappa er hjemme med begge, været har vært så fint at de har badet i hagen hver dag, og en dag var de i badeland. Eetter noen uker borte på ferie syns (hvertfall eldste) at det er moro å leke med venner ihjemme i gata, og da får hun lov til det :-) Ellers i året prøver vi å finne på ting i helgene, da gjerne noe alle kan være med på. I uka har vi nok med fritidsaktiviteter og lekser osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå