hoppla Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Nå trenger jeg å høre hvordan det er med dere andre her inne. Jeg lurer fælt på om det er mannen min det er noe galt med eller om det er normalt. "Problemet" er nemlig at han ikke ønsker å ha sex lenger. Etter jeg ble gravid har det vært som å trykke på en knapp, og han rører meg ikke på den måten lenger. De første tre månedene var det egentlig ganske greit, for jeg var så kvalm, sliten og dårlig form allikevel, men nå begynner jeg å synes det er litt leit og jeg kunne faktsik tenke meg å ha sex en gang iblant. Det skal sies at han (unnskyld detaljer) har hatt veldig lyst før, men når jeg spør om hva det er sier han at han synes det er veldig rart, og han tenker bare på den lille jenta som ligger der inne, og det byr han litt i mot sier han.Jeg kan telle på en hånd de gangene vi har hatt sex i løpet av disse 7 månedene..Ellers har vi det utrolig fint på alle mulige måter, men jeg må bare spørre om dette er normalt, og om det er noen som har erfaring i forhold til dette? Blir veldig glad for svar/innspill fra dere jenter!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 ja vettu..d er nok ikke noe galt med mannen din..mennene og er på en måte "gravid"å har sine tanker å følelser rundt dette.¨å d er noen som ikke synes d blir helt rett (for å bruke d ordet)å ha sex nå+r en vet at d ligger en liten tilskuer rett innforbi der han skal inn..hehe så d er både normalt å ha sex lyst å ikke sexlyst..både for mannen og kvinnen..:)d er ikke noe personlig mot deg,,d er jeg ganske sikker på
lykkeligmspire Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Du er ikke alene. Mannen min klarer heller ikke-grunnet mage/babymm. Prøver fortvilt å få han med på en runde nå da jeg er 2dager på overtid,men ingen hell så langt. Men gir meg ikke så lett-maser ikke altså,men fleiper litt nå og da. synes også det har vært trist med så lite sex,men håper og vet det vil ta seg opp etterhvert.Det gjelder sikkkert dere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå