congirl Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Noen som har erfaring om den lille i magen er mer aktiv eller roligere rett før fødsel??
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 vet ikke ..men min har vært rolig helt til nå..nå er d nesten som han skal endevende meg hehe..men husker jenta mi og var sånn på denne tiden.. jeg fødte henne 1 dag før termin.. men trodde de skulle bli litt mer rolig før fødsel..men er ikke sikker
congirl Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 er du langt på vei? Lillegutt har holdt på med rene turnoppvisning i magen,far er overgitt over å bare se på!!! hihi litt slitsomt men moro,gleder meg!!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 hehe ja jeg har ikke sett disse voldsomme bevegelsene så godt denne gang før nå..stilig:) jeg er 36 i dag..du da
congirl Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Er 38+4 og veldig klar for å få ting igang.Håper ting kan begynne å skje snart,er nymåne i morgen (les:overtroisk),og min avdøde bror ville hatt fødseslsdag i morgen,hadde vært fantastisk å få i morgen!!! Har hørt at men kan ta et glass vin for å starte ting,men vet ikke helt,hva tror du?
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 hehe ja d hadde tatt seg ut..om du hadde født på den dagen.-.da må du gi beskjed..(er litt overtroisk av meg selv hihi) jeg har aldri prøvd dette med vin..men jeg har egentlig ikke så veldig tro på at sånne ting kan starte en fødsel.. da har jeg mer tro på sex..å gå i trapper eller tur.. men d er så mangen som prøver alt mulig så jeg aldri hadde hørt om før,både kanel,fødepizza fødegrøt osv hehe , noen sier at de skal prøve klyx og,for d var d en lege som hadde sagt at kunne funke..men jeg har ikke prøvd noe sånn..eneste jeg hadde sex den natten vannet gikk med jenta mi..d gikk ikke mer enn 4 timer ,så skulle jeg stå opp,følte jeg måtte på do..å da bare fosset d ..
congirl Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 Hihi,ja jeg har hatt meg en lang kjøretur i dag på humpete nord-norske veier,gått mye opp trappa,leter etter ting som "må" opp og gitt beskjed til far at han skal få seg en omgang i kveld!He he han la seg ikke ned å nekta for å si det slik
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 hehe be han om å ta litt hardt i da..:)dere må ikke ha pysesex for å si d sånn haha;) håper d skjer noe da..lykke til;) d er ennå noen uker til jeg trenger å ha sex hehehe neida;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå