=Mina min og mej= Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 vil bare grave meg ned... og få litt oppmerksomhet.. jada.. er sikkert suuuperteit, men der har du meg;) bare sitter her å glor....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Klem til deg, eneste jeg kan si er at det går over.
Alba44 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Mitt beste tips er egentlig å ta tiden til hjelp. Vet det er fryktelig å høre, men det er mye sannhet i det. Ta en dag av gangen. Gjør ting du liker å gjøre. Oppsøk og vær sammen med mennesker som gir deg glede.
=Mina min og mej= Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 orker rett og slett ikke oppsøke folk.. er liksom bare tanker hele tiden.. sitter bare på ræva og ser i veggen.. så ufattelig teit som jeg er.. ikke vil jeg ha is heller:P og utålmodig er mellomnavnet mitt...
It's all about me Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 For meg har det alltid hjulpet å gaule ut noen passende sanger som selvfølgelig får gå på repeat på full styrke. Mine beste sanger av slikt slag: Robbie Williams - Sexed up Matchbox Twenty - Unwell Og aller best: My Chemical Romance - Dead
=Mina min og mej= Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 mm.. takk for di hvertfall:)
kokosyklus Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 scissor sisters...I dont feel like dancing....' synger du til enne et par ganger blir du iallefall så sliten at du får sove...
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Dakkar deg, ikke noe godt... Blir bedre med tiden, enda det ikke virker sånn nå! Sikkert det mest umoralske svaret du kan få, men: få deg en liten rebound... Funket ihvertfall for meg.. Men ikke så kult om du er årsak til at en annen får hjerte sorg..
=Mina min og mej= Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2008 er bare avstanden som han mener ikke funker.. og det er jo sant.. men hva faen.. jeg veit ikke.. jeg er ikke i jente som gir meg pga sånt.. og det er jo han... det er han jeg sku ha...
neste*gang Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 glo i veggen til du er shit lei av det det gjør jeg men så er jeg også ferdig med det når jeg er "ferdig med å glo i veggen en tid"
=Mina min og mej= Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2008 fått prata med en vis kompis:P så sjokoladen har kommet frem... ska sette meg ned å lage en plan over livet mitt jeg.. haha.. finne ut hvor jeg er og hva jeg vil...må nok belage meg på mange mange mange år aleine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå