blond Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har vært der et par ganger, men det er ikke noe for meg. Synes det er bedre å skrive innlegg. Hva synes dere?
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Nei jeg har aldri prøvd det. Vet ikke hvordan det virker en gang.
lillebror er " forsinket" Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Har provd aa gaa inn en gang, men med mine tekniske kunskaper saa gikk det ikke. Etter det saa har jeg ikke giddet prove det igjen. Tror ogsaa jeg holder meg her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå