simbamamma Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Gutten vår er snart to år og skal få sin egen ryggsekk. Den skal for det meste brukes i barnehagen, men litt annen bruk vil det også bli. Jeg vil gjerne at han skal ha en solid sekk som er god å bære, og som forhåpentligvis kan brukes i flere år. Hvilken sekk har barnet ditt/barna dine, og hvor mye koster den?
Sweet caramel Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Vi skal få Bergans sin sekk til vår sønn sin 2 års dag. Dette har vi valgt å ønske etter anbefaling fra flere. Veldig god sekk, og så er det sele foran, som gjør at den sitter bra og riktig på barnet. Vet ikke hva den koster.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Bergans Venninna mi jobber på en plass hvor de jobber med å sy inn firmalogoer osv i klær og utstyr. Så trollungen har Bergans sekk med for og etternavn sydd inn på sekken i samme farge som på sekken; er blå og grå så navnet er på den gråe delen skrevet i samme grå farge. Kjempe fin.
fox`y Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 kjøpte gjennom monogram service jeg. de mellomstore sekkene:O) syns de var fine jeg. navne til gutta er brodert på reima...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå