MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 www.vossatause.piczo.com Skriv gjerne en hilsen:0)
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Nydelig unger du har:o)) Sterk historie om Noah... God klem
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Heisann. sendte deg en pm jeg..eller jeg fikk ikke sendt den for nettet klikket her! prøver igjen nå.....
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Har ikke mottatt noe pm enda....Skal sjekke om det er fult....
Gjest Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 For en utrolig vakker og sterk historie om Noah. Sitter her med tårer i øynene... Kjempe fin stein dere har Nydelig familie
*betty*spaghetti* Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Herregud! Om man er tre uker fire uker eller 20 uker.... Så får man morsfølelse med engang! Og man elsker barnet sitt fra dag 1- (jeg gjore det) og det og mistet barn må være det verste som kan skje noen! Jeg synes det var flott at han fikk en så flott avskjed med både broren sin, pappaen og deg! Dere er virkelig en flott og sterk familie! Lykke til med alt. Og kan sette meg inn i forståelsen som du sier... At du ikke er så lei deg men mer "lettet" nå vet du hvor han er, du har mer "kontroll". Kjempe stor klem fra Kristine!:<3
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2008 Takk for at dere leser historien om Noah..... Er så godt når folk kan si at de har gjort det. Føler at de godtar han selv om han døde så tidlig i magen min... Som *BiM*bAm*BoM* sier så er morsfølelsen der med en gang....
Gjest Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Kjempefin side og veldig rørende historie om lille Noah. Du har en kjempefin familie:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå