♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei Poden blir 2 år nå og barnehagehøsten starter igjen ganske så snart. Han hadde sånne skinntøfler med dyrefjes foran i fjor - husker ikke hva de heter sho choo eller noe sånt? Ganske dyre. De er jo kjempe fine og sikkert gode å gå i, men problemet er at han alltid er så varm på føttene og jeg synes han bare ble svett av dem Noen som har noen gode forslag??? Vil gjerne ha noen tøfler som ikke har hard såle, da jeg ikke tror det er bra for en barnefot å gå med harde såler hele dagen når han sitter på kne osv. Takknemlig for tips
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 crocs er en hit i vår barnehage. Eller andre sandaler som har myk såle, feks adidas sine.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Hei Tusen takk for svar. Ett par tilleggsspørsmål bare. Bøyer crocs sine såler seg når de sitter på kne og forsålen bøyer seg? Hvordan er crocs i forhold til brei fot med høy rist?
BettyBoob Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 jeg har bare sånne sokker med skinnsåle til pjokken på 2 år i bhg H&M, og er myke og bevegelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå