mamma21*Har født* Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Vannet gikk natt til mandag(28/7. Egentlige termin: 2/8) og begynte raskt med tette og sterke rier. Kjørte til sykehuset med en gang. Hadde da 3 cm åpning og sterke rier. Satt litt i badekar før jeg ble sjekket for åpning igjen. Åpningen var da 5 cm. Riene begynte å bli ganske vonde så jeg prøvde lystgass. Noe som fungerte veldig bra. Fikk slappet skikkelig av mellom riene, selv om de enda kjentes like godt.. Valgte å ta epidural. Noe jeg ikke angret et sekund på. Fungerte kjempe bra og trengte ikke puste meg gjennom de siste riene før jeg kunne begynne å presse. En time etter jeg hadde 5 cm åpning var jeg nå 10 cm åpen og kunne endelig begynne å presse. 56 minutter senere lå verdens mest velskapte gutt på 4248 gram og 54 cm på brystet mitt verdens beste følelse! Hele fødselen tok 7 1/2 time tilsammen og var verdt hver enste smerte! Ønsker alle dere som venter på å føde lykke til!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer så masse! Får alle som vil ligge i badekar og få epidural etterpå? HAr nemlig hørt at du må velge...
Trulte76 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer så mye Gleder meg til det er min tur
mamma21*Har født* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2008 Tusen takk Mamacita: du får ikke sitte i badekar md epidural. du må velge ja jg hadde badekar før jg tok epidural
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå