Mojo med trollungen Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 bør man kjøpe med foundation i tilegg til pudderet eller holder det med pudderet,. har fått ekstremt uren hud under svangerskap og nå i amme perioden :(' takk for svar
Kondis som en murstein Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Pudderet blir som foundation når man legger det )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har det, men er ikke pudderet og foundation det samme? *litt usikker nå* Jeg har concealer, pudder og veil og det funker veldig bra på min hud med mye sorte prikker, store porer og noe ujevne hudfarge. Ser jevn ut uten at det ser uts om jeg har maske på.
Mor di! Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg bruker av og til pudder over, for syns det skinner litt masse.
my79 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 det er ikke nødvendig å bruke annen fondation under, hvor dekkene den er kommer alt ann på hvilken kost du bruker. den kan også brukes til concealer, men har du store/vanskelig områder å dekke finnes det også enge concealere. produktene inneholder veldig mye sink, er 100 % naturlige, og veldig bra som behandling for huden, nesten uansett hvilket hudproblem du har, eksem, urenheter osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå