mamma >to gull Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 den siden du nevnte der de har ID sminke.Hvor mange gram er det i de pudderboksene? må man betale frakt,evt hvor mye? (lagde en egen tråd jeg sånn i tilfelle om du ikke så den andre)
LadyLike Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Det vet jeg dessverre ikke. Har brukt de sidene til å finne ut hva jeg trenger, og så har jeg handlet på ferie i USA eller på eBay. EBay er glimrende, har brukt en selger som heter limebeauty, fornøyd med de.
LadyLike Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Sorry, glemte helt å svare på det gram-spm, måtte sjekke hva jeg hadde selv: I foundation-pudderet mitt er det 0,3 oz = 9 gr I well-rested concealeren min er det 0,03 oz =0,85 g I øyenskyggene mine er det 0,02 oz = 0,57 g Håper det var til hjelp. Og når jeg tenker med om, så sender nok ikke Sephora, nei.. Men JCPenney samarbeider med Sephora, vet ikke om du kan få tak i ID via dem (www,jcpenney.com)? Men ellers så vil jeg bare anbefale eBay, der får du tak i det du er ute etter uten problem, og til en langt rimeligere pris enn her, selv inkludert frakt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå