Gå til innhold

Dere som er fra Drammen se HIT!!!!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål til dere, prøvd å finne ut, men uten hell...

Det jeg lurer på, er om det finnes et månedskort til buss og tog som går mellom Akershus og Buskerud. Skal begynne på HIBU, men finner bare månedskort for Akershus-Oslo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg måtte ta bussen over fylkesgrensa, fra Lier til Asker, så måtte jeg ha et kort for buskerud og et for akershus. Det var ungdomskort da. Om det er sånn fortsatt vet jeg ikke... Dette var i 2004 :P

Skrevet

Så tungvindt, blir jo også dobbelt så dyrt da. Det er jo mange fra Asker som jobber i Drammen, og omvendt...

Noen andre som vet?

Skrevet

sjopp, sjopp..

Skrevet

TROR muligens det Hockey sier stemmer.. Er heller ikke helt sikker siden jeg så å si aldri tar buss, men flere av venninnene mine har klagd over akkurat det samme i lengre tider..

Skrevet

Det var skikkelig dritt! :/

Skrevet

Lenge siden jeg har hatt busskort som sagt, men da var i allefall buskerudkortet ca halve prisen av akershuskortet. Og noen av bussjåførene var kranglete på at det ikke gikk an å kombinere to kort. Har diskutert masse med enkelte, jeg har alltid vunnet, siden de ikke kan bevise at det ikke er lov. Det står vel på et av kortene at det ikke kan kombineres med andre billetter, men det er jo i grunn ganske rart, så jeg fikk alltid kjøre med to kort :)

Skrevet

Da tror jeg faktisk det lønner seg for meg å kjøre bil jeg, bor i Asker, så er ikke lange biten... Får sjekke litt nærmere når skolen har startet, kanskje noen der som vet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...