Gå til innhold

Åh herregud så er vi i gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke 30 grader og sol ute?!

Neida da er reima-reklamen og julegavemaset startet ja.

Og spesielt noen kjøpegale er i gang...

Bestemmer dere julegave halvt år i forveien? Og hvis man er noenlunde normal så synes man vel at reimadress er dyrt? Og da diskuterer jeg ikke kvaliteten men over 1000 kr for ET plagg til en baby må vel kunne klassifiseres som mye penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et plagg som brukes hver dag i et halvt år, og som i tillegg er av så god kvalitet at det lett kan brukes til barn nummer 2 også. Ser ærlig talt ikke problemet jeg...

Skrevet

Kan ikke jeg få kjøpe de klærne jeg vil til mine barn hvis jeg og min mann mener dette passer barnet, og vi føler vi kan forsvare det økonomisk....??

Dèt problemet ser ikke jeg??

Skrevet

Tja, 1000 kr for en t-skjorte til et barn er vel dyrt. Men for en dress som brukes hver dag i et halvt år, og kan brukes til nestemann, så vil ikke jeg si at det er dyrt. Det er mye penger ja, men ikke dyrt.

Skrevet

Men poenget til hi er vel at det er LITT vel tidlig å begynne med julemas nå...

Skrevet

Finnes det en reima-sekt? I såfall kunne de funnet en gullgruve på dib. Og poenget var vel ikke kvalitet men maset om at man måååå ha denne dressen og neida det er ikke dyrt. Vil man ta seg råd til det fordi noen mener den er best her inne så værsågod. Men hallo 1300 kr for et plagg til en baby i str 86...jeg nekter å gi meg, det er mye penger.

Skrevet

jeg kjøpte en vinterdress til 149 kr, som holdt hver dag i 2 vintre til en 7/8 åring. den var ennå ikke utslitt, men var blitt for liten. så lav pris tilsier ikke nødvendigvis dårlig kvalitet.

Skrevet

Jeg strikker mye å gir i julegave, så da er det LITT sent å begynne i november ja.

Har som regel laget en liste over hvem jeg skal strikke hva til allerede før mars begynner. Dessuten så hater jeg å gå i saueflokken på senteret i desember. Er jo kø tilogmed på do.

Skrevet

Enig med HI - reagerte også på julegavetrådene, men har slått meg til ro med at dette er et samlingssted for jenter som har svært lite å gjøre...

Skrevet

meg igjen: Hjemmelagede julegaver er det selvfølgelig lov å begynne på to år i forveien om man vil...:)

Skrevet

Jeg har begynt å tenke julegaver nå, for vi har ikke råd til å begynne i November/Desember. Dessuten liker jeg å kjøpe ting jeg vil at andre skal ha, ikke stresse oppunder jul fordi jeg MÅ finne en gave til noen.

Videre er jeg helt normal, og brukte reima klær - ikke ReimaTec, som vi fortsatt ikke bruker - til ungene FØR basillen tok alle på dinbaby. Handlet på salg, får jeg de Reimadressene jeg skal ha for 500,- - da gjør jeg heller det enn å bruke 300,- på en dress hvor jeg ikke er sikker på kvaliteten.

Hvorfor henge deg opp i dette forresten? Er jo ikke som om det er din bankkonto pengene til gaver og Reimaklær går fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...