Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Kan dere være så snill å måle innermålet på sportsdelen der barnet sitter? Er det god plass til voksipose? Og en 1-2 åring?
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2008 Er det ingen som kan hjelpe meg? Hadde vært kjempe fint :-)
Pittamitta Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 tja,er ikke sikker på om vi har duo eller kombi.Var en liten bag oppi så når vi tok ut den ble det sportsvog.Men vi tok ut den ganske raskt da..Ivertfall så hadde vi slik "sovepose" lignende vognpose.Det var det ivertfall plass til når ungen var 1-2 år. vi bruker ikke vognen nå,så kan ikke måle for deg...
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Jeg gir meg ikke...noen?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har ikke målebånd for hånd her..men jeg for iallefall plass til en stor kaisers ullpose der inni så da er det vel god plass til en vokst pose også!! Bag delen er jo kjemperomslig..en av grunnene til at jeg valgte vognen...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Datteren min blir 2år i oktober, hun bruker vognen av og til enda...god plass til henne iallefall......
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2008 Takk for svar.... Noen med målbånd???????
Pittamitta Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 kan denne linken hjelpe deg da? http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=301662 80x37.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2008 Takk ska du ha, men det er målene på sportsdelen jeg er ute etter.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjøpte ny sportsvogn jeg,fordi sportsdelen var vanvittig smal. Fikk plass til ungen som da var 8 mnd og voksiposen,men det var meget trangt. Hun satt ikke noe godt der nei. Bruker bagdelen til mini nå,så når han har vokst ut av den kvitter jeg meg med hele vogna.
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde ikke noe problem med å bruke voksipose i vogna nå i vinter. Frøkna blir 2 nå til helgen. Har en 11 år gammel voksipose med ulldyne, men regner med at det ikke er så stor forskjell på de gamle og de nye posene i størrelse. Syntes det var passe med plass rundt henne i vinter. Lå godt pakket inn på de kaldeste dagene. Får dessverre ikke tatt mål for deg for delen er lagt på loftet og bagen hentet frem til lillebror.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 Stemmer det at sportsdelen er ganske smal jeg, trodde du mente bagdelen jeg. Tror neppe du for plasse til stor vinterpose i sportsdelen...er kun bagdelen som er stor og romslig:)
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 1. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2008 Jeg prøver på nytt, noen med målbånd og sportsdelen?
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 1. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. august 2008 Noen er i dag som kan hjelpe meg?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 1. august 2008 #17 Skrevet 1. august 2008 Hadde jeg ikke vært så lat som jeg er,kunne jeg tatt med meg målebandet opp på loftet og pakket ut sportsdelen som er pakket vekk for godt for å måle,men akkurat nå så er jeg VELDIG lat!
1stor1liten =) Skrevet 1. august 2008 #18 Skrevet 1. august 2008 skal gå å se om jeg finner målebåndet mitt =)
1stor1liten =) Skrevet 1. august 2008 #19 Skrevet 1. august 2008 det fant jeg selvfølgelig ikke da,men inne på basson.dk sto det liggemål sete 90cm.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 1. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 1. august 2008 Ja men 90cm er lengden, jeg er ute etter bredden
Slalotte Skrevet 1. august 2008 #21 Skrevet 1. august 2008 Jeg skal være såååå snill så jeg skal sjekke Heeeele 34 cm bredde... Jeg har kombi vogna!!! Værsegod..
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 1. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 1. august 2008 1000 1000 takk, du er snill du Gratulerer med forlovelsen
Slalotte Skrevet 1. august 2008 #23 Skrevet 1. august 2008 Jo takk Jeg vet, jeg er alltid snill jeg! Og værsegod ;p
mammaen til Lukasgolle Skrevet 1. august 2008 #24 Skrevet 1. august 2008 har ikke målband, men jeg brukte vogna,med voksipose i fjor vinter til gutten min som ble 2 i november..hadde god plass han,å satt varmt og godt i posen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå